امام جمعه خارگ:

امروز دشمنان با اسلام هراسی به دنبال مدیریت افکار دنیا بر علیه مسلمین هستند

امام جمعه جزیره خارگ در نماز جمعه امروز بیان داشت : اینگونه نفرت پراکنی ها اگر کنترل نشوند، دامن مدعیان دروغین ارزشهای انسانی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۴۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

امروز دشمنان با اسلام هراسی به دنبال مدیریت افکار دنیا بر علیه مسلمین هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های  نماز دشمن شکن جمعه بیان کرد : امروز دشمنان با اسلامی هراسی به دنبال مدیریت افکار دنیا بر علیه مسلمین هستند و با اهانت به مقدسات و قرآن می خواهند نور اسلام را خاموش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین کارگر افزود : تکرار هتک حرمت قرآن کریم و توهین مجدد به مقدسات اسلامی در کشور سوئد را به شدت محکوم می کنیم و مسئولیت کامل عواقب تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه مقامات این کشور می دانیم.


امام جمعه جزیره خارگ تصریح کرد : کشورهای اروپایی مدعی آزادی بیان و حقوق بشر از جمله سوئد بدانند با این نوع از نفرت پراکنی ها نمی توانند انس و توجه بیش از پیش جهانیان به معارف الهی و اسلامی و حقایق قرآن را متوقف کنند‌.


کارگر افزود : اینگونه نفرت پراکنی ها اگر کنترل نشوند، دامن مدعیان دروغین ارزشهای انسانی را خواهد گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین کارگر در پایان تاکید کرد :  کشور های اروپایی و مقامات آنها که با بی مسئولیتی و عدم انجام وظایف خود و حمایت از مشتی عناصر صهیونیست، شرایط ایجاد این وضعیت را فراهم کردند، بدانند سیلی محکمی از کشورهای اسلامی و جامعه مسلمانان خواهند خورد.

ارسال نظرات