در ایام گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه تابلوی گزیده ای از وصیتنامه شهید گرانقدر روحانی سید شکراله دریاباری با موضوع عفاف و حجاب مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نصب شد؛ این تابلو با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه تأمین و اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۴۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

 

غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه در گفتگو با خبرگزاری بسیج شهرستان فیروزکوه گفت : شهیدان با نثار خون خود و همه دارایی، زندگی وجان شیرین‎شان آرامش را به مردم ایران زمین هدیه کردند.

 

 وی  تاکید کرد: اگر به وصیت‎نامه شهدای نگاه کنیم می‎بینیم که تک تک شهدا در وصیت‎نامه خود زنان مسلمان جامعه خود را به حفظ حجاب و حیا سفارش می‎کنند.

 

وی تصریح کرد: کمی فکر کنیم ببینیم که موضوع حفظ حجاب و حیا چقدر باارزش و مهم است که 30 سال قبل وقتی جوانی در خط مقدم جبهه با دشمن می‎جنگد و تا لحظاتی بعد به شهادت می‎رسد آخرین توصیه، سفارش و وصیت‎اش به زنان مسلمان جامعه حفظ حجاب و حیاست.

 

شهدا با این سفارش‎ها به ما می‎فهمانند که مسئله حجاب و حیا نه تنها به اندازه خون شهدا ارزشمند است بلکه بیشتر از خون شهدا بها دارد چراکه این جوانان برای حفظ حجاب، حیا و عفت و ناموس خود جان دادند.باید بدانیم حفظ حجاب و حیا برای زن مسلمان بهترین و بزرگترین سلاح در برابر حملات ضد فرهنگی دشمنان است امروز ما زنان مسلمان هستیم که با حفظ حجاب و حیا در خط مقدم جهاد با دشمنان اسلام و انقلاب همچون مجاهدان راه خدا جهاد می‎کنیم.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار