همزمان با سراسر کشور ، همایش جهانی «علی اصغر(ع)» در شهر و روستاهای شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۲۵
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم   مصادف با ۳٠ تیرماه ، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور با شکوه مادران ولایی شهرستان فیروزکوه در حسینیه قمر بنی هاشم این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فیروزکوه، با فرارسیدن اولین جمعه ماه محرم که مصادف با ۳٠ تیرماه است، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور با شکوه مادران ولایی شهر فیروزکوه در حسینیه قمربنی هاشم علیه‌السلام این شهر برگزار شد.

این همایش که صبح امروز(جمعه) از ساعت ۹ صبح در حسینیه قمربنی هاشم علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد، با قرائت قرآن کریم آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) ادامه یافت‌.

دراین همایش با شکوه مادران به همراه کودکان خود که سربندهای "یا علی اصغر (ع)" و "یا حسین (ع)" بسته بودند با مدیحه سرایی مداحان به سوگواری پرداختند.

پایان بخش این برنامه نذرنامه خوانی بود که تمامی مادران به همراه شیرخوارگان خود این نذرنامه را قرائت کردند. متن نذرنامه بدین شرح است: «یا صاحب الزمان (عج)! فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم. او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن. یا مسیح حسین یا علی اصغر (ع) ادرکنی.»

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار