در محل برگزاری مراسم شیرخوارگان ایلام اجرا می شود؛
مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: پایگاه های طرح اکرام ایتام از ساعت ۹صبح در محل مصلی شهر ایلام آغاز به فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۸۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور، در استان ایلام نیز پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت و سرپرستی از فرزندان یتیم و محسنین در محل‌های برگزاری این مراسم برپا می‌شود.

وی افزود: در شهر ایلام این پایگاهها از ساعت ۹ صبح در محل مصلی شهر ایلام فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: هم استانی های نیکوکار بصورت غیر حضوری نیز می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ به جمع حامیان ایتام و محسنین در این استان بپیوندند.

وی یادآور شد: همچنین مردم هم استانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir و بخش استانی این سایت حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را برعهده بگیرند.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند در استان نیازمند حمایت حامیان بوده که تعداد قابل توجهی از آنها کودکان شیرخوار و خردسال هستند.

مراسم شیرخوارگان حسینی در شهر ایلام جمعه ۳۰ تیرماه مصادف با اولین جمعه ماه محرم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار