خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۲۷۸۹۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

بی‌حجابی و بد پوششی مانند کرونا به دیگران سرایت می‌کند / باید همانطور که ستاد ملی کرونا تشکیل شد، ستاد ملی حجاب و عفاف در بالاترین سطح شکل بگیرد

حسن‌پور؛ مسئول سازمان بسیج اصناف در دیدار رئیس جمهور با فعالان صنفی حجاب و عفاف، ضمن ارائه گزارش، به موضوع ضرورت دسترسی آسان و ارزان مردم به محصولات باکیفیت و مناسب پوشش اسلامی ایرانی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های بسیج اصناف و همکاری مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی، افزایش تولید پارچه چادر مشکی در داخل کشور در دستور کار است و حمایت بانک‌ها در ارایه تسهیلات این پروژه‌ها را سرعت خواهد داد.

وی با اشاره به رویداد مدآفرین گفت: طرح‌های متنوعی برای پوشش بانوان شاغل در واحد‌های صنفی ارائه شده که مورد توجه مجتمع‌های تجاری قرار گرفت. همچنین عرضه محصولات حجاب و عفاف در مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها در دست اجراست.

عضو هیات عالی نظارت بر اصناف افزود: ایجادسکو‌های دائمی عرضه پوشاک اسلامی ایرانی در تعامل با اصناف و استفاده ازظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی ضروری است و کمکی بزرگ به مردم برای تهیه پوشاک مناسب می‌باشد.


حسن‌پور با اشاره به طرح تکریم حجاب و عفاف بسیج اصناف، گفت: تکریم افراد محجبه توسط کسبه محترم و انجام کار‌های فرهنگی و تبیینی گسترش یافته و اصناف با کار‌های ابتکاری مروج عفت در جامعه هستند.


وی به لایحه حجاب اشاره کرد و گفت: لایحه حجاب وعفاف که دردستورکارمجلس است، نیاز به بازنگری جدی دارد و باید سرعت بگیرد.


در پایان حسن‌پور از رئیس جمهور خواست که در برخورد با پدیده شوم قاچاق دستور قاطع و فوری صادر نماید.
دکتر رئیسی، رئیس جمهور ضمن تشکر از آحاد اصناف و بازاریان گفت: بسیج اصناف همواره پای کار اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و تولید کنندگان بوده است.


دراین نشست که دیشب در مسجد سلمان با حضور ریاست جمهوری برگزار شد، جمعی از فعالان حجاب و عفاف و اتحادیه‌های صنفی همچنین مسئولین وزارتخانه‌های کشور، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها