زنجان _ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با تصویب کارگروه گندم، آرد و نان، خرید آرد یارانه‌ای نوع 2 از خارج استان مسدود شد و ورود و خروج آن از استان زنجان ممنوع اعلام می شود.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۷۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

ورود و خروج آرد یارانه ای نوع 2 از استان زنجان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ولی اله زمانی، اظهار کرد: از ابتدای دوره مرداد ماه سالجاری اجرائی و بر اساس مصوبه صدرالاشاره، ورود و خروج بدون مجوز از طریق مراجع ذیصلاح استان، غیرقانونی و عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از کارخانجات آردسازی استان، از مورخ ۲۵ تیرماه سالجاری، تخصیص و خرید آرد یارانه‌ای نوع ۲ به طور کامل در داخل استان انجام می‌شود، گفت: آرد یارانه‌ای نوع ۲ مورد نیاز استان ۳۱۰۰ تن در ماه می‌باشد و قبل از تصویب این طرح حدود ۲۰۰۰ تن آرد یارانه‌ای نوع ۲ واحد‌های خبازی از کارخانجات آردسازی خارج از استان و مابقی آن در داخل استان تامین می‌شد.

زمانی عنوان کرد: تصویب تخصیص آرد یارانه‌ای نوع ۲ از داخل استان، در راستای حمایت از کارخانجات و تشویق به تولید آرد و استفاده از ظرفیت‌های تولیدی استان و شرکت حمل و نقل انجام می‌گیرد.

وی گفت: در ادوار گذشته گندم مورد نیاز آرد یارانه‌ای نوع ۲ از سهمیه تخصیصی کسر و به استان‌های تامین کننده آرد اضافه می‌شد.

زمانی اظهار کرد: با اجرای این طرح واحد‌های خبازی به راحتی می‌توانند آرد یارانه‌ای نوع ۲ خود را در زمان کوتاه و با هزینه نسبتآ کمتری نسبت به خارج ازاستان، سفارش و تحویل گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار