سرهنگ امیری:

نیازمند طراحی یک نقشه راه منظم، هندسی و دقیق هستیم

همدان-مسئول سازمان بسیج اقشار ومتخصصین سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: نیازمند طراحی یک نقشه راه منظم، هندسی و دقیق هستیم که ما را به سمت وسوی قطعه آخر رهنمون شود و این پازل زیبا با توانمندی، همه قطعاتش چیده شود.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۱۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در آیین تجلیل از ۴۰ بانوی محجبه موفق بسیج ادارات و اقشار مختلف بسیج استان همدان که با حضور مسئولین استانی و خواهران نخبه اقشار استانی در مرکز همایش‌های بین المللی تالار قرآن همدان برگزار شد، اظهار کرد: ایام مباهله، روزگار عزت، نجابت، عظمت، حقانیت و بزرگی دین مبین اسلام است و موقعیتی استثنائی است که تاریخ را به نفع مسلمین تغییرداد.

وی با بیان اینکه همگان فهمیدند در مقابل بزرگ‌ترین، کامل‌ترین و آخرین دین هرگز یارای ایستادگی نیست و همه مقهور و مکلف به تبعیت از این دین هستند، افزود: اگر تجهیز به قوای زر و زور و تزویر باشد، مباهله به ما اثبات کرد که مسیر، مسیر رسیدن به عزت، عظمت، نجابت و بزرگی در این عصر است و یک واقعیت تاریخی برای همه ادوار است که ما باید از آن درس بگیریم.

مسئول سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه لازم است در دانشگاه‌ها و همه محافل علمی قبل از شروع کلام از مباهله گفته شود تا این واقعیت بی‌نظیر برای همه روشن و مبرهن شود، گفت: در یک جنگ شوم و یک بلیه‌ای که این روز‌ها گاهی اوقات بوی اشمئزاز و بیزاری از آن را در اقصی نقاط می‌شنویم، گرفتار شدیم و همه از این اتفاقی که افتاده، بیزار شدند.

وی ابراز کرد: نبرد هیبریدی یعنی قرار گرفتن جامعه مسلمین در یک پله رسیدن به اعتلاء، پیروزی و برافراشته شدن پرچم همیشه بلند اسلام در جهان و طبیعی است که در این عصر دشمنان در یک اردوگاه جمع شوند و قوای خود را متمرکز کنند و یک طراحی مذبوحانه، کم نظیر به لحاظ هوش مصنوعی و ضعیف در مقابل عظمت دنیای اسلام طراحی کنند.

امیری عنوان کرد: اکنون دشمن وارد میدان شده و از کوچک و بزرگ ما رحم نکردند و مورد هدف قرار دادند و از هر طریقی افکار و عقاید را در استحاله ۱۰۰ درصدی بدون انقطاع و بلاوقفه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ اهل بیت (ع) و شعائر دین مبین اسلام به زیبایی به ما آموخته است که ما قاهر این میدان خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: نیازمند طراحی یک نقشه راه منظم، هندسی و دقیق هستیم که ما را به سمت و سوی قطعه آخر رهنمون شود و این پازل زیبا با توانمندی، همه قطعاتش چیده شود؛ سه قوه علیه هم نباشند بلکه باهم متحد کار را دنبال کنند و به جای زدن ارکان قدرت، دشمن را در تیررس قرار داده تا قاهر میدان شویم و این شدنی و عملیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار