معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در جمع بسیجیان تبریز:

برآورد غلط دشمن محاسبه اراده مردم با تفکر مادی است

تبریز- معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور بسیج در میدان های مختلف و ولایت مداری آن ها، اظهارداشت: برآوردهای غلط دشمن از شناخت نداشتن مردم ماست که ایمان و اراده مردم نا را با تفکر مادی خود محاسبه می کند.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۴۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر خلبان علی عبدالهی در مراسم سان بسیجیان گردان های عاشورا و بیت المقدس سپاه ویژه تبریز گفت: از آذربایجان قهرمان که تاریخ مبارزات این خطه با استکبار و استثمار زبانزد همگان است؛ از چنین مردمی، چنان جوانانی عروج کردند و به شهادت رسیدند و پشتوانه عظیمی برای کشور باقی گذاشتند

وی  افزود: امام راحل انقلاب را به بسیجیانی سپرد که مبارز و ولایتمدار هستند و با شجاعت و رشادت تمام در همه صحنه ها حضور دارند و اینان نسلی هستند که دفاع از انقلاب را به عهده گرفته اند.

امیرعبدالهی اضافه کرد: همواره لطف امام راحل و عنایت امام حاضر و فرمانده کل قوا شامل حال بسیجیان است و جملات قصاری در فضایل شما فرموده است.
وی اظهار داشت: مشکل دشمن از عدم شناخت مردم ماست و براوردهایش غلط از آب درمیاید چون قدرت ایمان و اراده مردم نا را با تفکر مادی خود محاسبه می کند و تا بسیجیان قدرت ایمان و انسجام درونی را دارند و پشت سر رهبری هستند پیروزی در جگ های سخت هم شامل حالشان است.
امیرعبدالهی در پایان  سخنان گفت: این دیار و لشکر همیشه پیروز عاشورا شهدای بزرگواری چون شهید آقا مهدی باکری را دارد همچنین شهید تجلایی که در دوره خود مغز متفکر جنگ بود و شهید یاغچیان و دیگر شهدا که مایه مباهات آذربایجان و ایران اسلامی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار