دوره توانمندسازی انجمن ادبیات داستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۹۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ دومین دوره توانمندسازی انجمن‌های تخصصی ومدیران کانون‌های بسیج هنرمندان استان خوزستان با حضور مسؤل سازمان بسیج هنرمندان کشور جناب آقای جمیری ومسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان جناب سرهنگ حسین زمانی و مسؤلین کانون ها و انجمن های تخصصی در دانشکده هنر شوشتر برگزار گردید.
جناب آقای عبدالصاحب رومزی پور مسئول کانون ادبیات داستانی کانون بسیج هنرمندان استان خوزستان بیان کردند که، سیر تحول در داستان بسیار مهم است چرا که داستان امروز دارای ساختار پیچیده‌ای ‌است و تخیل در داستان آن‌قدر گسترده است که مخاطب را دچار یک سرعت فراوان می‌کند.
رومزی پور افزودند؛ در این نشست همچنین در مورد مباحثی مانند داستان های معروف در یک داستان دیگر و حد و اندازه مجاز اشاره به داستان مبدا، اهمیت اندیشه‌ی شعری که باعث استحکام آن می­شود و ... بحث و گفتگو شد.
رومزی پور خاطر نشان کردند؛ این انجمن‌ با هدف ایجاد فضایی امن برای توسعه و ترویج«ادب نقد شدن و نقد کردن» در جامعه نوجوانان و جوانان پدیدآورده آثار ادبی، تشکیل فضایی سالم برای نوجوانان و اعضای ارشد علاقمند به شعر و داستان، گسترش و تداوم ارتباطات اعضا در سطح تخصصی‌تر با یکدیگر و کارشناسان و چهره‌های ادبی شاخص، ارتقای سطح توانمندی و آشنا سازی اعضا با جریان‌های ادبی معاصر، معرفی چهره‌های جوان و خلاق به جامعه ادبی تشکیل گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار