خبرهای داغ:
جشنواره مالک اشتر توسط سپاه آغاجاری با حضور سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۳۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

جشنواره مالک اشتر درشهرستان آغاجاری برگزار شد

سرهنگ دوم پاسدارحمید قنواتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری گفت: جشنواره مالک اشتر که حضرت اقا میفرماید من خوشحالم که این جشنواره در بین نظامی ها برگزار می شود و باعث انسان سازی قوی و رشد ها می شود. 

 

درادامه مطلب سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان عنوان کرد: خیلی خوشحالم که در جشنواره مالک اشتر در شهرستان آغاجاری هستم، امام علی علیه السلام درمورد شجاعت مالک اشتر چنین گفت، مالک اما چه مالکى! به خدا سوگند اگر کوه بود یکتا بود و اگر سنگ بود سرسخت و محکم بود. هیچ مرکبى نمى توانست از کوهسار وجودش بالا رود و هیچ پرنده اى به قله آن راه نمى یافت، ودر جبهه های حق علیه باطل مالک اشتر ماکسی نبود جز سردار سلیمانی که رشادت ومجاهدت ها کرد و با جانفشانی هایش نشان داد که ما ایستاده ایم. 

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان بیان نمود: اکنون مالک اشتر زمان ، مقام معظم رهبریست که با رهنمودهای ایشان هست که دشمن هر روز عقب تر می رود و باید به فرامین امامین گوش دهیم تا هر روز قوی تر شویم. 

 

سردار باقری افزود: درباره مالک اشتر و چرا اصلا ما این جشنواره را برگزار میکنیم اینکه  تا دلاوری ها وتلاشهای شما بسیجیان نباشد که کار پیش نمی رود وهمه ما باید تلاش کنیم یک مالک اشتر خوب و باتقوا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها