فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت از عوامل و دست اندرکاران یادواره شهدای بخش ساردوئیه از صدور پیامی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۲۰
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت از عوامل و دست اندرکاران یادواره شهدای بخش ساردوئیه از صدور پیامی تقدیر و تشکر کرد.

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

"ولا تحسبنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ اللّهِ امواتاً بل أحیاءٌ عِندَ ربِّهِم یُرزَقون"

مقام معظم رهبری : امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

تکریم شهیدان و خانواده معظم آنها وزنده نگاه داشتن یاد و نام آن برگزیدگان از بندگان شایسته خداوند،رسالتی است الهی که بر دوش هر انسان خداباوری سنگینی می کند.

درود خداوند بر تمامی برادران و خواهران پرتلاشی که با بصیرت و هوشمندی ،ارزش های بدست امده از خون شهیدان را پاس می دارند و گرد و غبار غربت و فراموشی را از کتاب نورانی شهادت بر می گیرند.
اطمینان داشته باشیم این تلاش خداپسندانه بیش از آنچه تصور کنیم ،تاثیرخود را بر فرهنگ جامعه اسلامی خواهد داشت.
بنده به عنوان دبیر ستاد یادواره های شهدای شهرستان جیرفت از همه ی رزمندگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر وتشکر نموده و مراتب تشکر و سپاس خود را از حمایت های معنوی امام جمعه محترم شهرستان جیرفت، فرماندار ، و سایر اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان ، فرمانده محترم انتظامی و همکاران ایشان در فراجای شهرستان، راهنمایی و رانندگی،
مخصوصا زحمات شبانه روزی بخشدار محترم و شهردار ساعی و رئیس و اعضاي شوراي اسلامي شهر درب بهشت و مسئولین و روسای ادارات ونهادهای بخش ساردوئیه، روحانیت معزّز ، حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی و پایگاه های مقاومت ، اعلام می نمایم.

در پایان برخود لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از بسیجیان مخلص و بی ادعای شهرستان و بخش ساردوئیه، مخصوصا گردانهای امام علی علیه‌السلام و سبزپوشان حریم ولایت در ناحیه جیرفت ابراز و ازخداوند برای این عزیزان توفیق روز افزون مسئلت نموده و امیدوارم شفاعت حضرت سیدالشهداء (علیه‌السّلام) و همه شهدا شامل حال این عزیزان گردد.

ارسال نظرات