معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۱۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون 25  هزار و 345 یتیم و فرزند محسنین از خدمات طرح اکرام ایتام و محسنین با همکاری حامیان بهره مند می شوند، گفت: حامیان در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر 88 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

وی افزود: این میزان کمک حامیان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

دهرویه به تعداد حامیان جذب شده در بهار سال 1402 اشاره و اظهار کرد: در این مدت زمان 16 هزار و 645 نفر به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 180 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با ثبت نام این تعداد حامی، در حال حاضر  تعداد حامیان عضو طرح اکام ایتام و محسنین به 98 هزار و 969 نفر رسیده است.

وی یادآور شد: نیکوکاران عزیز می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30007639  آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

دهرویه تصریح کرد:  شماره‌گیری شماره ثابت 7355-021 و همچنین  سایت  ekram.emdad.ir  از دیگر روش های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار