خبرهای داغ:
همزمان با هفته عفاف و حجاب، رزمایش دفاع از مقر به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (س) سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۶۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رزمایش دفاع مقر در قالب گشت های محله محور بسیج، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (س) برپا شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه توجیهی بسیجیان با هدف برگزاری رزمایش دفاع از مقر با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) سرخه تشکیل شد.

او با اشاره به برپایی این رزمایش با حضور گسترده جوانان بسیجی و نوجوانان افزود: روایت گری خاطرات دوران دفاع مقدس با حضور اسماعیل ادهم از راویان و جانبازان شهرستان همراه با گشت محله محور از حاشیه های این رزمایش بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (س) ادامه داد: فضاسازی و برپایی مرحله دوم نمایشگاه عفاف و حجاب و فروشگاه محصولات فرهنگی در تکیه کالان با بازدید خوبی از سوی اهالی محله همراه بود.

امامی با اشاره به برپایی مداوم حلقات صالحین بسیجیان پایگاه گفت: حلقه شهید ابراهیم هادی نوجوانان، حلقه شهید ایمانی نسب با موحوریت اهمیت کار در بسیج و حلقه شهید ذوالفقاری برگزار شد.

او ادامه داد: همچنین در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد برای بسیجیان، فعالیت ورزشی نونهالان در رشته فوتبال دستی، حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی در رشته فوتسال و فعالیت ورزشی نونهالان در رشته فوتبال تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها