خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۶ هزار نفر طی ۵ ماه گذشته در صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان استان همدان

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت:  طی ۵ ماه گذشته بیش از ۶ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۹۴
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با مفتح سخنگوی کمیسیون بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی ۵ ماه گذشته بیش از ۶ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان شده‌اند.

وی بیان کرد: در استان همدان از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۱۴۶ هزار نفر عضو هستند و تعداد ۷ هزار و ۶۵۰ نفر به صورت ماهیانه از مستمری بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی استفاده می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در شهرستان تویسرکان به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و صندوق وجود دارد و این موضوع در آینده تحقق حداکثری جذب بیمه را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم به منظور سرمایه‌گذاری صحیح برای آینده صندوق از وجوه دریافتی به عنوان حق بیمه ۱۰ درصد از سهام پتروشیمی شازند خریداری شده است.

مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بیان کرد: بیمه یکی از نیازهای جامعه روستایی و عشایری است.

مفتح افزود: اینکه صندوق به سمت سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه حرکت کرده بسیار خبر خوبی است که تحقق این موضوع می‌تواند به آینده صندوق در پرداخت مستمری کمک کند و مشکلات سایر صندوق‌های بیمه‌ای را نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات