نماینده مجلس:

آمریکا ظرفیت مقابله با ایران اسلامی را ندارد / برقراری روابط با کشور‌های منطقه نتیجه قدرت ایمانی و انقلابی ایران است

ساری- نماینده وجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برقراری روابط با کشور‌های منطقه نتیجه قدرت ایمانی و انقلابی ایران است، گفت:آمریکا اذعان کرد ظرفیت مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۵۱
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

آمریکا ظرفیت مقابله با ایران اسلامی را ندارد /برقراری روابط با کشور‌های منطقه نتیجه قدرت ایمانی و انقلابی ایران است

به گزارش خبرنگار بسیج از مازندران، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیست و هشتمین یادواره ۱۴۸ شهید منطقه دودانگه ساری که عصر جمعه 23 تیرماه برگزار شد،  ضمن تکریم  خانواده های شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای همه مردم در یاد و راه خدا است.

نوباوه با اشاره به آیات قرآن در خصوص رانده شدن شیطان از بهشت افزود: شیطان به خدا عرضه میدارد به عزتت همه بندگانت را اغوا خواهم کرد، یکی را با پول و ثروت، یکی را با مقام و رتبه،یکی را با غرور و تکبر الا کسانی که بنده مخلص تو باشند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزاران انسان در این سرا زندگی کرده واز دار دنیا رفته اند گفت: آنچه که همیشه زنده است شهیدانند و شهدا روسفیدان دو جهان هستند لذا زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای هدایت و چراغ راه آینده بشریت است و شهیدان در زمره خالصان قرار گرفتند.

وی احترام به ایده و آرمان شهدا را برای سعادت جامعه ضروری خواند و افزود:امروز باید دانست در تاریخ هزار ساله ایران و اسلام در کجا قرار داریم و اسلام در میهن ما تا چه حد محقق شد.

نوباوه اهداف انقلاب اسلامی را برای اعتلای انسانیت در جهان برشمرد و گفت: ایران با اتحاد، اعتقاد و عمل به ارزشهای الهی در دوران دفاع مقدس معادله جنگ جهانی علیه خود را برهم زد تا جائیکه روسیه که از تحویل سیم خاردار به ما ممانعت داشت امروز قرار داشتن درکنار نظام اسلامی ایران را موجب قدرت و آرامش خود می داند.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به فرامین دیروز مقام معظم رهبری در مورد تبلیغ گفت: بزرگترین شگرد دشمن، کوچک جلوه دادن تمامی توانمندی های ایران است.بطوریکه کشور ما در زمره ۴کشور برتر در صنعت نانو ، هوافضا و تکنولوژی‌های متعددو مهم که الهام گرفته از تفکرانقلابی، تعهد، ایمان و علم است و امروز در اختیار گذاشتن علم موضوع اصلی تعاملات با دیگر کشورها قلمداد می شود.

آمریکا ظرفیت مقابله با ایران اسلامی را ندارد /برقراری روابط با کشور‌های منطقه نتیجه قدرت ایمانی و انقلابی ایران است

وی در ادامه اضافه کرد: امروز جنگ غرب، بزرگ جلوه دادن ضعف ما و کوچک دانستن توانمندی هایمان، با ایجاد استراتژی فرهنگی و تبلیغاتی یا پروپاگاندای تبلیغاتی است.

نوباوه  ارتباط اخیر عربستان، عمان و اردن با ایران را نتیجه قدرت علمی، ایمانی و انقلابی دانست و یادآور شد: همه موفقیت های ایران اسلامی به سبب تجربه بزرگمان درحالت پدافندی است که امروز به حالت آفندی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: ایستادگی و مقاومت کشور در برابر محاصره اقتصادی، تحریم های مختلف و ... را همراهی همیشگی ملت و مومنین دانست که به وحشتی در دل دشمن بوجود آورده است.

نوباوه عدم پیشرفت ایران اسلامی را خواست دشمنان دانست و ادامه داد: اینکه دادستانی در مازندران دستگیر می شود امری طبیعی است، زیرا در عصر رسول الله هم اطرافیان ملعون وجود داشتند.

وی با یاد آوری عبارت شرف المکان بالمکین بیان کرد : آمریکا اذعان کرد ظرفیت مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

نوباوه افزود : شهادت سردار سلیمانی نه تنها ازبین رفتن او بلکه تولد او دوباره او بود که جان تازه ای در کالبد روح ملت ایران دمید.

این نماینده مجلس برداشتن چادر از سر زنان را نماد ایدئولوژی وتفکر دشمن دانست و اذعان کرد : بدانید هرجا دشمن به ارزشهای ما ،چادر بانوان ما به عمامه روحانیون ما حمله ور شدیعنی قدرت ما در این مصادیق است که دشمن از آن بشدت بیزار است.

نوباوه وطن در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد و عمل به ارزشهای اسلام، تحمل در برابر سختی‌ها و حفظ یکپارچگی را از عوامل قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار