خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۲۶۶۴۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

ذوعلم

حجت‌الاسلام دکتر علی ذوعلم، رئیس کمیسیون آموزش و تربیت مجمع عالی بسیج با تاکید بر این مطلب که مسائل تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش مسائل جهانی است گفت: در فضای جدید، دغدغه جدید مسئله نیروی انسانی است.

وی افزود: دغدغه تعلیم و تربیت در ایران پشتوانه محکمی دارد در حالی که کشورهای دیگر به این مهم نگاه واهی دارند.

حجت الاسلام ذوعلم با تاکید بر این که تعلیم و تربیت جای پای محکمی در قرآن و ریشه در گذشته دارد ادامه داد: بردباری، فکر، نظم، تعهد، صدق، اخلاص، شجاعت، با روحیه انقلابی و عزم و همکاری میسر است.

ذوعلم به سند انتظار کمیسیون آموزش و تربیت مجمع عالی بسیج اشاره و بیان کرد: در این کمیسیون افراد عقلانی تربیت می‌شوند که ذیل شورای عالی است و باید سند انتظار تنظیم شود.

این مسئول چیستی و چگونگی و انجام کار را از رسالت‌های این کمیسیون برشمرد و تصریح کرد: این کمیسیون در سه سطح، کوتاه، میانه و بلند مدت در راستای چشم انداز فعالیت دارد که برای حل آن باید کمک کنیم.

وی بصیرت نظام مردمی‌سازی را خیلی مهم دانست و اظهار داشت: توجه به تجاربی که در انقلاب اسلامی داریم باید کنار ساختار و نظام، هویت انقلابی را حفظ کنیم .

رئیس کمیسیون آموزش و تربیت مجمع عالی بسیج اظهار داشت: اجرای بیانیه گام دوم در آموزش و پرورش مسئله مهمی است چرا که تمام ظرفیت انقلاب اسلامی مردم هستند که اگر به وحدت علمی و عملی جدی نرسیم کار انجام نخواهد شد لذا باید برای پیشبرد اهداف با الگوی سند تحول در جامعه حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار