خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

حجاب فطرت پاک الهی در وجود انسان است/ حجاب هویت زن ایرانی اسلامی و مولفه مهم امنیت در کشور است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین حجاب را یک امر فطری الهی در وجود انسان برشمرد که بالاترین درجه پاکی را در گوهر وجودیزن فرار داده است.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۳۰
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

 

قزوین_ حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبر نگار بسیج با اشاره به موضوع مهم عفاف و حجاب بیان کرد: حجاب یک امر فطری در انسان است و همه موجودات از این امر برخوردارند اما بالاترین درجه حجاب که پاک ترین است خدای متعال به انسان ارزانی داشته است.

وی افزود: حجاب یکی از مولفه های امنیت ملی ایران در طول تاریخ است و حریم زن را از تعرض نامحرم حفاظت می کنند. پروژه بی حجابی که در ماه های اخیر برنامه ریزی شده بود در حقیقت یک ابر پروژه در راستای براندازی و نابودی خانواده ایرانی طراحی شد و برای کشور خسارت و هزینه در پی داشت.

معبودی تشریح کرد؛ مردم ایران در طول تاریخ اسلامی و ایرانی همواره پاک زیسته اند و‌ زنان را از آسیب محافظت کردند زیرا از دامن زن مرد به معراج می رود. زنان پاک مردان پاک و انسانهای شایسته پرورش می دهند. دامن های آلوده نمی توانند انسانهای بزرگ پرورش دهد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: بانوانی که حجاب ندارند خودشان راضی نیستند که در معرض دید نامحرم قرار بگیرند. با بی حجابی ارامش و روان جامعه را به هم می ریزند. علاوه بر عدم پایبندی به قانون در هنجار شکنی و ایجاد جرم و جنایت نقش ویژه ای ایفا می کنند.

معبودی اظهار کرد: زنان پرورش انسانهای الهی در تراز سردار سلیمانی را به عهده دارند. حجاب هویت زن ایرانی اسلامی است و مانند حصاری از زنان حفاظت می کنند. دشمن با برنامه ریزی دقیق در کنار غفلت مسوولان فرهنگی به دنبال اهداف خود است.

وی گفت: متاسفانه مسولان فرهنگی در طی دهه های اخیر غفلت کردند و با کم کاری ذهن جوانان را در اختیار دشمنان قرار دادند تا رسانه های دشمن جای جلاد و‌ شهید را عوض کنند و آنچه را که مولفه قدرت کشور است عامل بدبختی بدانند.

معتقدم بی حجابی در اقلیت است و در طول تاریخ ایران بارها تکرار شده اما مردم به میدان آمدند و جامعه را در تراز انقلاب پیاده کردند.در دوران ستم شاهی دولت ترویج فساد و بی بند و باری را دستور کار قرار دادند اما مردم با رهبری امام بساط فساد را برچیدند و هویت زن ایرانی را احیا کردند.

 معبودی گفت: غربی ها تربیت را از مهدکودک شروع می کنند و به عنوان فونداسیون جامعه سازی غرب هزینه می کنند و هرچه بزرگتر می شوند به باورهای غربی بیشتر پایبند هستند. در بحث آموزش و تربیت در تراز انقلاب اسلامی ظاهر نشدیم هرچند کارهای زیادی در طول ۴۴ سال انجام شده است.

وی در پایان عنوان کرد: تربیت نسل های باید از بدو تولد جدی گرفته شود و اغلب افرادی که بی‌حجاب هستند آگاه نیستند باید در تبیین امر حجاب در دستور کار قرار گیرد و همه افراد مسوولیت خویش را انجام دهند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار