خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فاضلیان:

شهیدان برای نخ چادر بانوان خون خود را نثار کردند

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شهیدان برای نخ چادر بانوان خون خود را نثار کردند، گفت: این همه شهید رسالت ما را در خصوص عفاف و حجاب سنگین‌تر خواهد کرد .
کد خبر: ۹۵۲۶۵۰۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در همایش «پای خانواده ایستاده‌ایم» که به مناسبت روزعفاف و حجاب در مرقد مطهر حیقوق نبی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه شهیدان برای نخ چادر بانوان خون خود را نثار کردند، اظهار کرد: ۸۸ سال قبل رضاخان بعد از سفر به ترکیه کشف حجاب را از دانشرای مقدماتی آغاز کرد که این امر اعتراض مردم مسلمان را به دنبال داشت و مردم تمام قد جلو این طرح ایستادند.

وی افزود: مردم مشهد در ۲۱ تیر ماه در مسجد گوهرشاد دست به اعتراض و تحصن زدند و رضاخان دستور کشتار مردم متحصن را داد وآنان را به رگبار بستند که بیش از ۲ هزار نفر را به شهادت رساندند و در این کشتار حرمت امام رضا (ع) و حرمت حرم مطهر را شکستند.

فاضلیان با اشاره به نقش حجاب در کشور گفت: در این جنایت برای نخ چادر بانوان آنقدر شهید دادیم که برابر اسناد اجساد مطهر شهدا را با ۵۶ کامیون حمل و به صورت دسته جمعی دفن کردند واین همه شهید در مسجد گوهرشاد رسالت ما را در خصوص عفاف و حجاب سنگین‌تر خواهد کرد .

وی با اشاره به نقش شهدا در بعد از پیروزی انقلاب در حفظ و حراست نظام جمهوری اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب شهدای زیادی برای حفظ و حراست نظام و برای عفاف و حجاب و حیاء شما بانوان خون خود را نثار کردند و امروز دشمنان برای حجاب شما برنامه دارند، باید هوشیار باشید چراکه اگر عفاف و حجاب را از شما بگیرند بنیان خانواده متزلزل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار