خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهیده رضایی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین:

خانواده در هر جامعه کانون تربیت اخلاقی و مسیر انتقال ارزش‌های فرهنگی از نسلی به نسل دیگر است

رومناگفت :خانواده در هر جامعه کانون تربیت اخلاقی و مسیر انتقال ارزش‌های فرهنگی از نسلی به نسل دیگر است لذا تضعیف نهاد خانواده در هر کشور، به معنای تضعیف فرهنگ آن کشور است.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۴۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین رومنا فرمانده حوزه بسیج شهیده رضایی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در تشریح برنامه ی عفاف و حجاب بیان داشت:

 فروپاشی خانواده مصیبتی است که پیامدهای اجتماعی گوناگون در پی دارد ، برای حفظ این کانون توجه به جایگاه و ارزش زن به عنوان‌ ستون بنیاد خانواده حائز اهمیت والایی است .

وی خاطرنشان کرد: برای تبیین حیا و عفت در جامعه به عنوان یک حکم و دستور الهی که به بیان رهبر انقلاب حیا و عفت از عوامل اقتدار ملّی است که دشمن آن را هدف گرفته همه وظیفه داریم در این امر واجب تلاش کنیم .

این مسئول در پایان افزود:در پاسداشت این هفته برنامه هایی از قبیل ایستگاه و غرفه عفاف و حجاب، کافه نوجوان با چالش های دخترانه، ایستگاه کتاب و کافه کتاب با محوریت معرفی کتب و محتوای حجاب ، سفیران مهر ، دورهمی عفیفانه ، نشست های سبک زندگی و زیست عفیفانه، گپ و گفت و دورهمی دختران ، مسابقات فرهنگی ورزشی ، توزیع پک فرهنگی و بروشور رایحه نجابت ، جلسات پرسش پاسخ و تبیین شبهات روز حجاب ، نمایشگاه حریم ریحانه ، توزیع بلیت استخر رایگان ، دیوار آزاد با هدف بیان نظرات و دیدگاه راجع به عفاف و حجاب در حال اجرا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار