خبرهای داغ:
سردار حزنی:

سپاه محرومیت‌زدایی را با عشق خدمت دنبال می‌کند

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به ضرورت پرهیز از موازی‌کاری در خدمت‌رسانی، گفت: سپاه محرومیت‌زدایی را در کنار ماموریت اصلی خود که دفاع از نظام اسلامی است با عشق دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۸۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار سید ضیاءالدین حزنی صبح امروز در آیین افتتاح 931 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اصفهان، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم نیازمند هم‌افزایی مجموعه دستگاه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در همین راستا سپاه پاسداران در کنار ماموریت اصلی خود که امنیت پایدار و دفاع از نظام است، محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌دوستی را با اولویت مناطق مرزی و صعب‌العبور در سراسر کشور دنبال می‌کند.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه بیان کرد: تلاش ما رفع نیاز مردم این مناطق است، بنابراین همه فرماندهان ضمن اجرای ماموریت‌های اصلی خود، ماموریت محرومیت‌زدایی را با جدیت دنبال می‌کنند و اقدامات خوبی انجام شده ولی تا رسیدن به رضایتمندی مردم، فاصله بسیار هست و قطعا رفع مشکل بیکاری، طلاق، اعتیاد و مشکلات اقتصادی می‌تواند رضایتمندی را برای مردم فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی درباره حاشیه‌نشینی‌ها در شهرهای مشهد، شیراز، اهواز صورت گرفته و در اصفهان نیز باید دنبال شود.

وی ادامه داد: گاهی در برخی مناطق اختلافاتی مشاهده می‌شود که شکوه ایران اسلامی را از بین می‌برد و لذا پرداختن به این امور و ایجاد صلح و سازش تاثیرات فراوانی دارد.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه افزود: پرداختن به بیمه روستاییان، آزادی زندانیان، پرداختن به پروژه‌های آبخیزداری با هماهنگی منابع طبیعی، ایجاد سیل‌بندها در مناطق روستایی، کمک به بیماران سرطانی، تعمیرات منازل افراد نیازمند، توجه به مساجد و تامین نیازمندی‌های فرش، گرمایش و سرمایش مساجد روستایی از مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: تلاش برای کاهش طلاق از طریق گفتگو و مشاوره به زوج‌ها، راه‌اندازی نهضت ازدواج آسان و تهیه جهیزیه ارزان، تلاش برای ترک معتادان و بهبود آنها از دیگر برنامه‌های بسیج است.

حزنی خاطرنشان کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مدیریتی استان جهت جلوگیری از موازی‌کاری از دیگر اقداماتی است که باید پیگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار