خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه برادران میانه:

مردم در برابر ترویج بی حیایی و بی غیرتی نباید بی تفاوت باشند

تبریز- مدیر حوزه علمیه میانه در همایش زیست عفیفانه فرهنگیان بسیجی، بر لزوم همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: مردم در برابر ترویج بی حیایی و بی غیرتی در جامعه نباید بی تفاوت باشند.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۱۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان، حجت‌الاسلام سعید سلیمی با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد بی بندو باری در بنیان خانواده ایرانی، معلمان را قشر تاثیرگذار جامعه برای تربیت انسان های متدین در آینده دانست و متذکر شد: امروز اولویت پرورش و تربیت اسلامی در مدارس مهمتر از آموزش است. 

   وی ترویج بی غیرتی در جامعه توسط افراد تاثیر گرفته از رسانه های معاند را خطری جدی برای نوجوانان و جوانان دانست و افزود: مردم باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر لسانی عمل کنند و نسبت به ترویج بی حیایی در جامعه بی تفاوت نباشند. 

   حجت الاسلام سلیمی رسانه ها به خصوص صدا و سیما را از عوامل تاثیرگذار در زمینه تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی دانست و اظهار امیدواری کرد: با تغییرات صورت گرفته در بدنه رسانه ملی شاهد تغییرات در تدوین برنامه های متناسب با خانواده های ایرانی هستیم.

   همزمان با هفته عفاف و حجاب و به همت کانون بسیج فرهنگیان میانه، همایش زیست عفیفانه با شرکت جمعی از فرهنگیان بسیجی و به یاد معلم شهید فیروز اصغری در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار