به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر از دختران فرهنگی شاغل در اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۰۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به همت امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان از دختران فرهنگی شاغل در اداره کل اموزش و پرورش استان تجلیل شد..

در این نشست حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم بر مساله حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه و مدارس تاکید کرد.
وی گفت: عید غدیر، عید کمال دین و روز عهد و میثاق با رب جلیل است که ترویج فرهنگ غدیر وظیفه ای همگانی است.

صدیقه نیک اقبالی مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز از برنامه ریزی برای معرفی بانوان خلاق ومبتکر در آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خبر داد
وی گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به بانوان دارد و در این زمینه برنامه های مختلفی برای ارتقای جایگاه بانوان پیش بینی شده است.
در پایان این آیین با اهدا لوح سپاس از دختران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

دختران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدنددختران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدنددختران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدنددختران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار