خبرهای داغ:
به همت دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه تهران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ، مدرسه «حکمرانی فقیه»؛ دوره آشنایی با مجلس خبرگان رهبری به میزبانی حوزه علمیه آیت الله ایروانی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۳۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ و دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه تهران، مدرسه «حکمرانی فقیه»؛ دوره آشنایی با مجلس خبرگان رهبری به میزبانی حوزه علمیه آیت الله ایروانی برگزار می گردد.

گفتنی است در این دوره سرفصل های : اهمیت، جایگاه و ساختار مجلس خبرگان رهبری، اعضا و تصمیمات اساسی مجلس خبرگان رهبری، ادله ، پیشینه و اختیارات ولی فقیه، کارآمدی حاکمیت ولایت فقیه، رهبری و انحراف کارگزاران، مناسبات جمهوریت و اسلامیت (تبیین نظریه جمهوری اسلامی) و موضوع شناسی فقهی و احکام انتخابات ارائه می گردد.

از اساتید حاضر در این دوره می توان به استاد حسن رحیم پور ازغدی و حضرات آیات و حجج اسلام: جواد مجتهد شبستری، محسن کازرونی، محمدحسین ملک زاده، حامد وفسی، روح الله شریعتی و امین اسدپور اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این دوره شرکت برای عموم طلاب و دانشجویان بلامانع می باشد و زمان برگزاری آن ۱۸ الی ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ و همچنین آخرین مهلت ثبت نام در این دوره ۱۷ تیرماه می باشد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت h-iravani.ir مراجعه فرمایند.

 

دوره آشنایی با مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار