عید غدیر بزرگترین و با عظمت ترین عید مسلمان است

تبریز- روحانی بخش آبش احمد کلیبر گفت: عید غدیر بزرگترین و با عظمت ترین عید مسلمان است باید هرساله با عظمت تر از سال های قبل برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۳۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدیزاده در آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم در شهر آبش احمد افزود: در واقعه غدیر ده ها هزار شاهد بود ولی بعد از رحلت پیامبر(ص) شاهدان واقعه سکوت کردند‌ که موجب خانه نشینی علی(ع) شد.
وی ادامه داد: در هر زمان بی تفاوتی و سکوت در واقعه ها زیانش به خود مردم هست همانطور که مردم خودشان به این یقین رسیدند که حضرت علی(ع) شایسته حکومت هست بعد به در خانه امیر المومنین رفتند و حضرت علی(ع) را برای خودشان به عنوان ولی و رهبر انتخاب کردند.
حجت الاسلام مهدیزاده عنوان کرد: تنها راه سعادت پشتیبان ولایت بودن هست اگر ولایت تضعیف بشه دینداری از بین میره،دین از بین بره مردم از مسیر الهی گمراه میشود بعد ناهنجاری جامعه را فرا می گیرد.
وی با اشاره به سخنی از پیامبر(ص) بیان کرد: غدیر از اعیاد افضل امت من است چون رسالت پیامبر در این روز تکمیل شد جانشین پیامبر بر همگان معرفی شد این روز را باید محبان علی (ع)پاس بدارند در تبلیغ غدیر همت شان را مضاعف کنند.
ارسال نظرات