خبرهای داغ:
سردار ظفری:

انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پابرجا است

همدان- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: ۴۴ سال از انقلاب ما می گذرد و به برکت خون شهدا این انقلاب پابرجا است.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۲۵
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در آیین تجلیل و نکوداشت اهالی قلم و فعالان فرهنگی حوزه ادبیات پایداری که با عنوان «قلم‌های ماندگار» با حضور مسئولین استانی، خانواده‌های معظم شهدا، نویسندگان و اصحاب رسانه در مجموعه فرهنگی هنری باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز افرادی که در حوزه ادبیات دفاع مقدس صاحب قلم هستند لازم است که در میدان باشند و نسل جوان ما نیز این تجربه را کسب کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب‌ها و سلسله انقلاب‌های دنیا با هر شرایطی آغاز شدند اما برخی نتوانستند ادامه دهند، افزود: ۴۴ سال از انقلاب ما می گذرد و به برکت خون شهدا این انقلاب پابرجا است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دوره گذار دوره امتحان است، دوره‌ای است که هرکسی امتحان می‌شود و به بهانه‌های مختلفی دنبال جا خالی کردن هستند.

وی با بیان اینکه جهاد یک امر مقطعی نیست، امروز روز گذر از سختی‌ها است و این رسالتی است که بر همه ما لازم است و باید آن را حفظ کنیم، ابراز کرد: اگر بنا است اتفاقی بیفتد باید به سمتی برویم که دیده نشویم، اگر رفتیم که دیده نشویم مطمئن باشید که خدا می‌بیند.

سردار ظفری با بیان اینکه باید نسلی را تربیت کنیم و تجربیات خود را به آنها انتقال دهیم، ابراز کرد: به برکت همین دیده نشدن‌ها و فداکاری‌ها ۴۴ سال از انقلاب می‌گذرد و منتظر طلوع خورشید حقیقی هستیم.

وی ضمن تقدیر از اهالی قلم و فعالان فرهنگی حوزه ادبیات پایداری گفت: ویژگی این جمع دیده نشدن است که عهد مضاعفی را با شهدا ببندیم؛ جوانان از اشتباه نترسند و به عرصه نویسندگی ورود پیدا کنند و قلم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار