سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت والده‌ی شهیدان امامی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۴۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی درگذشت والده‌ی شهیدان سید علی امامی و سید موسی امامی را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ
هر که روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند.( الرحمن آیه ۲۶)

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم «خانم هاجر علیپور» مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهید سید موسی امامی و شهید سید علی امامی دار فانی را وداع گفت و به دردانه‌های شهیدش ملحق شد.

رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان سید علی و سید موسی امامی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندانش سهیم و متنعم خواهد نمود.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار و خادمه حضرت زهرا(س) را به مردم شهید پرور استان گیلان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض می‌نمایم، امید است روح مطهر این بانوی بزرگوار ‌در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی قرار گیرد.

سرتیپ‌دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور
فرمانده سپاه قدس گیلان
۱۴۰۲/۴/۱۵

ارسال نظرات
آخرین اخبار