خبرهای داغ:
گروه جهادی انصارالمهدی با طرح یک برش مهربانی به استقبال عید سعید غدیر می‌روند.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۰۶
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

زینب باعرضه مدیر گروه جهادی انصارالمهدی(عج) در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با اشاره به سخن امام صادق(ع) که این روزها در ایام غدیر الگوی بسیاری از گروه‌های جهادی و خیریه قرار گرفته تا با جمع آوری مبالغ مختلف از مردم، سنت حسنه اطعام غدیر را به جا بیاورند، اظهار داشت: یکی از گروه‌هایی که این کار را به انجام می‌رساند، گروه جهادی انصارالمهدی است که در شیراز فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه اطعام این گروه یک غذای خاص است؛ تصریح کرد: پیتزا! غذایی که معمولا کودکان به آن علاقه زیادی دارند؛ اما با توجه به قیمت‌ها، تهیه آن برای خانواده‌های نیازمند مشکل است.

به گفته باعرضه، اعضای این گروه جهادی، خانواده‌های بی‌بضاعت شیرازی را شناسایی، و در عید غدیر، بین این خانواده‌ها که عموما فرزند کوچک دارند پیتزا توزیع می‌کند.

مدیر گروه جهادی انصارالمهدی(عج) گفت: نیازمندان مورد شناسایی در این طرح می‌گویند اگر به جای پیتزا گوشت و مرغ و... توزیع می‌شد، این مقدار شادی و نشاط در خانه ما به وجود نمی‌آمد؛ اما لبخند کودکان شادی بسیاری به خانه می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح مورد استقبال زیاد خیرین هم قرار گرفته و بسیار بیشتر از سایر طرح‌های خیریه به آن رغبت نشان می‌دهند، ادامه داد: همه دوست دارند با یک تیر، دو نشان بزنند و علاوه بر ثواب اطعام در عید غدیر، کودکان را نیز شاد کنند.

باعرضه با بیان اینکه این طرح با اسم «یک برش، مهربانی» ۴ سال است که با حمایت خیرین و توزیع پیتزا میان خانواده‌های شناسایی شده انجام می‌شود، تاکید کرد: شعار امسال اطعام غدیریِ این گروه جهادی، «نذر ظهور وارث غدیر» است.

مدیر گروه جهادی انصارالمهدی(عج) از همه هموطنان که خواهان حمایت از این طرح هستند دعوت کرد تا با ارتباط با وی، یا واریز وجه برای حمایت از این طرح به شماره کارت 6037997484384335 به نام زینب باعرضه، این گروه جهادی را برای اطعام غدیری و شاد کردن کودکان از خانواده های کمتر برخوردار، در ثواب این کار شریک شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها