مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج هنرمندان تایباد انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۱۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در مراسمی که صبح امروز ۱۳ تیرماه، با حضور سرهنگ پاسدار علی اصغر رجبی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در محل مجتمع فرهنگی هنری مفاخر تایباد برگزار شد، جابر آفریدون بعنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان تایباد معرفی و از زحمات ۸ ساله حمزه آزاد مسئول این کانون تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم، جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد و مسئول کانون بسیج هنرمندان، ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد دهه ولایت و امامت، گفت: از زحمات چندین ساله برادر بزرگوار حمزه آزاد، به همراهی اعضای شورای کانون بسیج هنرمندان تقدیر نموده و بسیار خرسندیم که هنرمندان ما همیشه پای کار هستند و متعهدانه در راستای هنر انقلاب اسلامی تلاش و همت دارند. امید است در کنار هم بتوانیم رسالت و وظیفه خود را در بحث جهاد تبیین که رویکرد اصلی بسیج مردمی است با همت مضاعف انجام دهیم.

سپس، سرهنگ رجبی رئیس سازمان بسیج هنرمندان، ضمن تقدیر از تلاش های بیشائبه حمزه آزاد مسئول کانون بسیج هنرمندان گفت: بحمدالله کانون بسیج هنرمندان تایباد از دیرباز به برکت وجود این برادر بزرگوار و هنرمندان کوشا و مخلص در ردیف کانو های موفق استانی بوده است.
وی افزود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان دو بال برای تعالی و توسعه فرهنگ و هنر هستند. از برادر بزرگوار جابر آفریدون بسیار سپاسگزاریم که قبول زحمت نمودند و ادامه این رسالت را برعهده گرفتند.

در ادامه، محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد ضمن تشکر از فعالیت های گسترده کانون بسیج هنرمندان در مناسبت های گوناگون، به اهمیت وجود ظرفیت های فرهنگی هنری شهرستان اشاره نمود.

در ادامه، سرهنگ حسین شمس فرمانده سپاه ناحیه تایباد، از حضور فعالانه هنرمندان در برنامه های مختلف در دوران مسئولیت حمزه آزاد مسئول کانون بسیج هنرمندان تقدیر و گفت: برنامه های کانون بسیج هنرمندان بواسطه تلاش های این عزیز و جانشین فعال و هنرمندان ارزشی همیشه در صحنه، برگزار شده است.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت کانون بسیج هنرمندان جابر آفریدون توسط سرهنگ پاسدار حسین شمس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد به ایشان اعطا گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار