به گفته‌ی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم که ساخت فیلم و سریالی درباره زندگی شهیدان انصاری و نورانی را با جدیت پیگیری کرده و در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۶۰
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار «عباس حسینی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج در نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران که با محوریت ستاد بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی برگزار شده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 257 شهید کارمند استان گیلان اظهار داشت: همه مدیون شهدا هستیم و هرچه داریم از برکت خون شهداست.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و از شهدای بزرگ کشورمان است که برای اطاعت از فرمایش امام (ره)، از آمریکا به ایران بازگشت و در راه خدمت به مردم کشور، روز و شب نمی‌شناخت.

سرهنگ حسینی ضمن برشمردن ویژگی‌های شخصیتی شهید علی انصاری تصریح کرد: این شهید بزرگوار در همه حال و همه‌جا خدا را می‌دید و پیرو خط ولایت و رهبری، اهل انفاق و کمک به نیازمندان، سختکوش و ساده‌زیست بود.

وی با تاکید بر اینکه خصوصیات و ویژگی‌های شاخص شهیدان انصاری و نورانی باید تبیین شود افزود: مسئولانی که امروز در نظام اسلامی مسئولیت دارند باید از ویژگی‌های اخلاقی شهیدانی همچون انصاری و نورانی الگو بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج خاطرنشان کرد: شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور است و باید در سطح کشور، بیشتر معرفی و برجسته شود و لذا از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم که حداقل، ساخت فیلم و سریالی در خصوص زندگی شخصی و مدیریتی ایشان را با جدیت پیگیری کرده و در دستور کار قرار دهند و در این زمینه، سپاه پاسداران هم آمادگی همکاری برای ساخت یک سریال یا فیلم ماندگار از این 2 شهید شاخص کشور را دارد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: ساخت سقاخانه در محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی در خیابان لاکانی رشت هم خواسته خانواده شهید است و با وجود اینکه مصوب شده اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور است و لذا از مسئولان کشوری یا وزارت کشور انتظار می‌رود که همزمان با سالگرد شهادت ایشان، پیامی صادر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات