خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

امروزه جوانان ما به سیره و منش شهدا نیازمند هستند

همدان- فرماندار بهار بابیان اینکه امروزه جوانان ما به سیره و منش شهدا نیازمند هستند، گفت: اگر ما می‌خواهیم در راستای اهداف انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم، اصلی‌ترین راه ادامه سیره شهدا است.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۲۸
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی فیض الهی در ستاد پشتیبانی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان و ستاد گرامیداشت ۶۰۸ شهید شهرستان بهار ضمن خداقوت به تمام کساني که در این کمیته‌ها در راستای معرفی سیره شهدا تلاش می‌کنند و یک جهاد به تمام را انجام می‌دهند، اظهار کرد: پيگيري کنگره شهدا یک جهاد است و این پیگیری‌ها یک همپایی است که خون به ناحق ریخته شده شهدای کربلا و تلاش‌های بزرگان دین تشیع را نگذاریم که پایمال شود.

وی افزود: باید از این دستاوردهای دینی و جهاد به تمام معنا حفاظت کرد چراکه دشمن امروز انگیزه دارد جهاد و شهادت را به فراموشی بسپارد و کسانی بودند و هستند که تلاش می‌کنند نام و یاد شهدا را به فراموشی بسپارند.

فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: کسانی که در این کنگره در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش می‌کنند به عنوان یک کار جهادی در میدان هستند.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان ما به سیره و منش شهدا نیازمند هستند، گفت: اگر ما می‌خواهیم در راستای اهداف انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم، اصلی‌ترین راه این است که سیره شهدا را ادامه دهیم و سیره شهدا را برای جوانان معرفی کنیم و در این راستا مهم‌ترین وظیفه و احساس تعلقی که می‌توانیم به آرمان‌های انقلاب داشته باشیم زنده نگه داشتن یاد و پیام شهدا است.

فیض الهی با اشاره به اینکه ما در کنگره باید به یاد شهدا و پیام شهدا توجه داشته باشیم، گفت: یکی از اهداف برگزاری این کنگره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و و باید تلاش کنیم که پیام اصلی شهدا را برای نسل جوانان و نسل جدید تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: باید با تمام توان تلاش کرد که یاد و نام خاطره شهدا را در این کنگره ۸ هزار شهید برای آیندگان به ثبت برسانیم و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا نیز جزو اهدافی است که در این کنگره باید مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات