شاداب سازی و تعمیر و تجهیز و اماده سازی مدارس علی الخصوص در مناطق محروم کشور و به ویژه در شهرستان خوی صورت موضوع است و اهداف اصلی اردو باید تبیین شود .
کد خبر: ۹۵۲۴۲۸۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی با تبریک عید غدیر در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی کشور در خوی گفت: شهید عجمیان شهید وارسته ای بود و طرح وی نیز دارای برکاتی است که مشمول نسل نوجوان و جوان و اموزش و پرورش است و تحت این طرح مدارس ما از شاداب سازی و از تعمیق و تجهیز برخوردار می شوند.

علی مطهری بیان کرد: شاداب سازی و تعمیر و تجهیز و اماده سازی مدارس علی الخصوص در مناطق محروم کشور و به ویژه در شهرستان خوی صورت موضوع است و اهداف اصلی اردو باید تبیین شود .

وی افزود: رسیدن به حیات طیبه مقصود نهایی و غایی تعلیم و تربیت در این نهاد است ولی برای رسیدن به این هدف و ساحتهای گوناگون ششگانه تعلیم و تربیت رشد دانش اموزان در بستری از اندیشه انقلابی میسر خواهد بود و لازم است دانش اموزان توانمند شوند و تمدن سازی نوین را شکل دهند.

مطهری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع توانمند سازی دانش اموزان تاکید دارندگفت: برای توانمند سازی دانش اموزان و شکل گیری تمدنی نوین نیازمند توسعه فرهنگ محرومیت زدایی هستیم و این اردوهای جهادی لازمه تمدن سازی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون این موضوع عملا محقق شده است ادامه داد: ایجاد امید و نشاط در مردم منطقه از برکات این اقدامات جهادی است و این ساختارها یعنی جهاد مبارزه با نفس.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومان ذخایر اخروی است اظهار کرد: از افرادیکه این بستر را فراهم کردند لازم به تشکر و قدردانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار