زنجان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین بستر برای تبیین جنایات آمریکا علیه مردم مظلوم جهان بویژه ایران اسلامی است،گفت:امروز ایران اسلامی با تمام قدرت و اقتدار در مقابل این شیطان بزرگ ایستاده و امروز کشور ما الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۷۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

ایران اسلامی با تمام قدرت و اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده و امروز کشور ما الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده است

حجت الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعیدغدیر خم، اظهار داشت:حقوق بشر بنیادی‌ترین و ریشه دارترین حقوقی است که هرانسان به طور ذاتی و فطری باید از آن بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه از دیربازاین مسئله مورد توجه اندیشمندان بوده است، گفت: امروز این مسئله اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است چرا که مردم دنیا به نوعی به این فهم رسیده اند که حقوق بشر حق مسلم آنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی کشور‌ها از جمله آمریکا از دیرباز خود را ابر قدرت و دنیا رابه منزله یک دهکده و خود را حکمران آنان میدانند، عنوان کرد:امام راحل (ره) به حق آمریکا جنایتکار را شیطان بزرگ نامیدند و تکبر و خودخواهی از ویژگی‌های شیطان است و این کشور برای رسیدن به منافع غاصب خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

حجت الاسلام ناصر با بیام اینکه ایالات متحده آمریکا خود را پرچمدار رعایت حقوق بشر تلقی می‌کند، تصریح کرد:این موضوع در حالی عنوان می‌شود که خود یکی از ناقض‌ترین حقوق بشر در داخل و خارج هستند و حتی در کشور خود برای رسیدن به منافع خود حقوق بشر را زیر پا گذاشته و تنها در تربیون‌های بین المللی حرف از حقوق بشر میزنند.


این مسئول با اشاره به اینکه حقوق بشر برای کشوری همچون امریکا ابزاری است برای تحت فشار قراردادن کشور‌های مستقل، افزود: این کشور برای رسیدن به منافع خود از هر زور و اسکتباری استفاده می‌کند تا کشور‌های ضعیف را را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد:ششم تا دوازدهم تیرماه به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است فتنه‌ای پر حادثه که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار با انواع طرح‌ها و جنایات مختلف نقش اصلی را در این حوادث تلخ ایفا کرده است.

این مسئول ادامه داد: در کنار ترور نافرجام آیت الله خامنه‌ای در ششم تیرماه سال ۶۰ در مسجد ابوذر تهران، انفجار تروریستی هفتم تیر سال۶۰ و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، بمباران شیمیایی شهرستان سردشت در هفتم تیر سال ۶۶، شهادت بیش از ۱۱۰ کودک و زن و مرد این شهر، حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و شهادت ۲۹۰ سرنشینان در دوازدهم تیرماه سال ۶۶ نمونه‌های آشکار از جنایت‌های ضد بشری و آمریکاست.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین بستر برای تبیین جنایات آمریکا علیه مردم مظلوم جهان بویژه ایران اسلامی است، گفت:امروز ایران اسلامی با تمام قدرت و اقتدار در مقابل این شیطان بزرگ ایستاده و امروز کشور ما الگویی برای سایر کشور‌های اسلامی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار