خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):

وظیفه افسران جهاد تبیین، امید سازی در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: برای ظهور امام زمان علیه السلام باید جامعه را آماده کنیم و آماده کردن جامعه با پیاده کردن صداقت، غیرت، حیا، دست یکدیگر را گرفتن، شجاعت، روحیه بسیجی، روحیه جهاد و مبارزه با استکبار و تسلیم نشدن در برابر ظلم، مقاومت و امید و امیدسازی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۹۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله صادقی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: برای آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت حجت(عج) باید افسران جهاد تبیین امیدواری و امید سازی را در جامعه نهادینه کنند.

وی در ادامه گفت: روز غدیر روز احیای اسلام، روز رشد و تعالی اسلام، روز زنده نگهداشتن اسلام است؛ اگر کسی امامت را نداشته باشد می شود وهابی، اگر ولایت را نداشته باشد می شود بهائی، ولایت نداشته باشد، تکفیری می شود.

حجت الاسلام صادقی افزود: عالمانی که از ولایت جدا می شوند و ولایت فقیه را رها می کنند مجبور می شوند که زیر چتر شیطان بروند چون ما دو حزب بیشتر نداریم حزب الله و حرب شیطان و سومی ندارد.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام سیدهانی موسوی تقدیر و تجلیل و حجت الاسلام محمدحسین مسعودیان به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار