معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام خواستار ساماندهی دستگاه های حمایتی مختلف و موسسات خیریه به منظور یکپارچه سازی امور مشارکت‌های مردمی و توزیع عادلانه کمک ها در سطح استان شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۳۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نخستین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ایلام گفت: ساماندهی دستگاه‌های حمایتی مختلف و موسسات خیریه به منظور یکپارچه سازی امور مشارکت‌های مردمی و توزیع عادلانه کمک‌ها در سطح استان از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اداره کل بهزیستی استفاده از ظرفیت خیرین و ترغیب جامعه به مشارکت در جهت مرتفع کردن مشکلات جامعه هدف بهزیستی است که این موضوع در قالب شورای مشارکت‌های مردمی باید پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: برنامه‌ریزی برای احداث مسکن مددجویان با استفاده از ظرفیت خیرین باید در دستور کار این اداره کل قرار گیرد و استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به جامعه هدف بهزیستی راهگشا است.

حسنی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مشارکت‌های مردمی همکار بهزیستی استان هستند و سایر دستگاه‌ها نیز با توجه به پتانسیل‌های خود باید در جهت رفع مشکلات بهزیستی و جامعه هدف همکاری کنند.

در ادامه جلسه نیز مدیرکل بهزیستی استان ایلام گزارشی از اقدامات شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی و خدمات انجام گرفته به جامعه هدف ارائه کرد.

 در حال حاضر ۴۷ هزار نفر در استان ایلام تحت حمایت بهزیستی هستند که ۱۷ هزار نفر از این افراد معلول با درجات مختلف هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار