خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: یکی از نگاه‌های سازمان بسیج هنرمندان در دهه امامت و ولایت، تحقق جهاد تبیین با استفاده از زبان هنر است.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۷۷
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

مجید میکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز ضمن تبریک ایام قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، و همچنین هفته حجاب و عفاف برنامه‌هایی در سازمان بسیج و هنرمندان فارس پیش بینی شده که تلفیقاً اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نگاه‌های سازمان بسیج هنرمندان در دهه امامت و ولایت، تحقق جهاد تبیین با استفاده از زبان هنر است، تصریح کرد: رویکرد این سازمان در جهاد تبیین، امید آفرینی به جوانان است که ترویج گفتمان هنر انقلاب اسلامی را در این راستا در دستور کار داریم.

میکائیلی با بیان اینکه برای حصول به این نتیحه، حوزه‌های مختلف تولید محتوا، نشست‌های روشنگری، برنامه‌های هنری در سطح کانون‌های استان کار خود را دنبال می‌کنیم، افزود: از اصلی‌ترین موضوعاتی که در این دهه به صورت سراسری در استان داریم، برنامه گذرهنر با اجرای تاتر خیابانی با موضوع حجاب و عفاف است که در بیش از ۲۰ نقطه در استان با بیش از ۵۰ اجراست.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، اجرای اصلی این تئاتر خیابانی را روز ۲۲ تیرماه ساعت ۱۸ در نقاط منتخبی که از قبل مشخص شده است دانست و گفت: در همین دهه ویژه برنامه‌های دیگر هم خواهیم داشت، از قبیل اجرای مشترک هفته علوی با دانشگاه هنر در ارتباط با هنرهای تجسمی شامل پوستر، تایپوگرافی، تصویرسازی، کارتن نقاشی، و خوشنویسی است.

وی ادامه داد: برگزاری موکب‌های مختلف در سطح کانون‌های استان با ارائه خدمات هنری با موضوع مشترک حجاب و عفاف و دهه امامت و ولایت، برگزاری عصر شعر، و برگزاری اولین سوگواری ادبی هنری حضرت شاه چراغ (ع) در روز چهارشنبه در حرم مطهر شاه‌چراغ، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

اجرای گروه‌های سرود در سراسر استان فارس در مساجد، و مکان‌های روی باز با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس و گذاری جشنواره گوهر فاطمی با موضوع حجاب و عفاف به میزبانی شهرستان جهرم، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده توسط این سازمان در ایام دهه امامت و ولایت و هفته حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها