مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی کشور در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه ای صادر نمود؛
آینده از آن اسلام است ؛ هر قدر که در مرداب ظلمتان دست و پا بزنید و جسارت کنید بیشتر غرق خواهید شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۳۷
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶


﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)

میخواهند نور خدا را با دهانهاشان خاموش کنند وخداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید!

قران سرمایه ای برای تاریخ بشریت و چکیده ای از جهان هستی است.دین اسلام برای تمامی ادیان و مکاتب بشری احترام قائل است از این رو بیش از ۳۰۰ آیه قران کریم موضوع آزادی اندیشه در قالب تفکر و تدبر را مطرح میکند.

حال که مدعیانِ دروغین آزادی اندیشه به ستیز با منبع تفکر و آفرینش آدمیان پرداخته‌اند و این حرکت از میزان حماقت و جهالتشان‌ نشات میگیرد‌ و این اقدام پلید دین ستیزانه ی سوئدی‌ها آن هم تحت حمایت دولتشان از معنا و مفهوم ازادی‌ بیان از دید پنجره ی تاریک آنها خبر می‌دهد.

یکی از اصول بنیادین و بدیهی حقوق بشر اصل احترام به ارزش‌های دینی و آسمانی است
و هرگونه جسارت و هتک حرمت مغایر با این اصل انسانی است.
کشور سوئد و امثالهم چند بار دیگر باید باور مسلمانان را مورد اهانت قرار دهند و قلبشان را جریحه دار کند تا سازمان ملل متحد بیدار شود؟! چند بار دیگر باید شاهد فرآیند اسلام ستیزی و اسلام هراسی باشیم تا مدعیان حقوق بشر از جایشان تکان بخورند؟

اگر دولت های جهان و نهاد های بین المللی همچنان به کوری خود در خصوص ظلم و اهانت به مسلمانان ادامه دهند بی‌شک بازنده میدان خواهند بود چرا که ما مسلمانان به ویژه ما ایرانی ها طبق فرمایشات آیت الله العظمی خامنه‌ای معتقدیم که "آینده از آن اسلام است."

خطاب به دولت سوئد و تمام اسلام ستیزان عالم می‌گوییم:

این حرکت مذبوحانه و ضد انسانی شما آن هم همزمان با ایام مقدسه اسلامی در حالی که تمام انسانیت و احساسات و عقلانیت قریب به دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان معطوف به مکه مکرمه محل نزول قرآن کریم بود
نشانه‌ای از حرص و کینه شما انسان نماهای شیطان صفت است.

در قرآن کریم به سرنوشت ظالمان جهان اشاره شده است و هر بار که شما حرص و کینه خود را آشکار کنید ما بیش از پیش به حقانیت قرآن ایمان می‌آوریم.
قرآن وعده ی صادق الهی و سخن حق آفریدگار انسان است ، و آدمیانی که اکنون مقابلش ایستاده‌اند خاک بر روی چهره خورشید می پاشند. آینده از آن اسلام است ؛ هر قدر که در مرداب ظلمتان دست و پا بزنید و جسارت کنید بیشتر غرق خواهید شد.

قرآن انجیل تحریف نشده مسیح است ، تورات است ، زبور است
شما نه تنها به قرآن نه تنها به اسلام و نه تنها به مسلمانان بلکه به تمام آزادگان و خداپرستان جهان اهانت کرده اید و به زودی منتظر سرنوشت اسفناک خود باشید که این وعده صادق قرآن کریم است.

ما دانش آموزان مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی به عنوان جوانانی از جهان اسلام و از جبهه مسلمانان ضمن اعلام انزجار از این اقدام رذیلانه و مذبوحانه دولت و پلیس سوئد در پی بی‌احترامی و توهین به دو میلیارد انسان آزاده جهان ، از تمامی دولت‌ها و ملت‌هایی که تاکنون سکوت کردند خواستاریم که این بار دست از ترس از قدرت پوشالی غربی ها بردارند و مطابق فطرت آدمیان رفتار کنند.


والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار