تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداری ایلام برای رفع محرومیت‌زدایی مناطق روستایی استان ایلام در ۱۴حوزه‌ آبرسانی، آبخیزداری و احیای قنوات، مسکن محرومین، راه روستایی، پیشرفت منطقه‌ای و رفع معضلات حاشیه نشینی، اشتغال، امنیت غذایی، مدارس روستایی، بهداشت و درمان، روستای مولد، حوزه عشایری، تکمیل زیرساخت‌ها در محدوده روستاها و علم و فناوری امضا شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۲۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداری ایلام برای رفع محرومیت‌زدایی مناطق روستایی استان ایلام در ۱۴حوزه‌

به گزارش خبرگزاری بسیج ،در نشست کارگروه قرارگاه محرومیت زدایی استان تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداری ایلام برای رفع محرومیت‌زدایی مناطق روستایی استان ایلام در ۱۴حوزه‌ آبرسانی، آبخیزداری و احیای قنوات، مسکن محرومین، راه روستایی، پیشرفت منطقه‌ای و رفع معضلات حاشیه نشینی، اشتغال، امنیت غذایی، مدارس روستایی، بهداشت و درمان، روستای مولد، حوزه عشایری، تکمیل زیرساخت‌ها در محدوده روستاها و علم و فناوری امضا شد.

سردار جمال شاکرمی در این نشست عنوان کرد: هیچ حرکتی به اندازه آبرسانی به روستاهای استان طی سال های گذشته در راستای محرومیت زدایی انجام نشده است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی استان نهایت همکاری لازم را برای پروژه های محرومیت زدایی داشته باشند.

سردار شاکرمی تصریح کرد: برای توسعه امکانات در مناطق حاشیه نشین آمادگی همکاری را با دستگاه های اجرایی استان داریم.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان گفت: با اقدامات جهادی دولت و سپاه در استان، استان ایلام با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌ها، رتبه نخست آب‌رسانی به مناطق محروم در کشور را دارد و روستاهای هدف آب‌رسانی که ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود به ۲۰۰ روستا ارتقا یافت.

وی با اشاره به توانمندی بالای سپاه پاسداران، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا در تکمیل پروژه‌های کلان و مهم کشور گفت: واگذاری پروژه‌های زیرساختی و عمرانی کلان به سپاه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ارتقا کیفیت پروژه‌ها و بهره‌برداری در زمان تعیین شده را در پی خواهد داشت.

وی با یادآوری هشت سال دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس همدلی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح صورت گرفت و همه‌ی مردم و رزمندگان با همدلی پس از هشت سال جنگ نابرابر با دشمن بعثی که تا بن دندان مسلح بود، پیروز شدند که افتخار بزرگی بود. پس از جنگ تحمیلی، دوران سازندگی بود که در نتیجه یکی از این اقدامات برای سازندگی، تشکیل قرارگاه‌های ارتش و سپاه بود که در این راستا قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران شکل گرفت که با نیروهای متخصص و توانمند با تمام توان، کار خود را برای تکمیل پروژه‌های کلان عمرانی در کشور آغاز کرد و تاکنون کارنامه‌ی درخشانی دارد و خوش درخشیده است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداری ایلام برای رفع محرومیت‌زدایی مناطق روستایی استان ایلام در ۱۴حوزه‌

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار