فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ضدانقلاب برای بدنام‌کردن نظام و بسیج به افراد فرومایه و حقیر متوسل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۱۳
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با حضور در جمع بسیجیان شهرستان دهلران با تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت و تمجید از نقش مردم دهلران در دوران دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب گفت:

وی افزود: دهلران قدمگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حاج حسین خرازی و شهدای دوران دفاع مقدس است. این مردم شریف، انقلابی، اصیل و دین‌دار و متدین هستند و این خصیصه‌های آنان به سال‌های قبل از انقلاب برمی‌گردد و ریشه در تاریخ این منطقه دارد. افتخارات زیادی در این دیار ماندگار شده است. گردان ۵۰۵ محرم نقطه اوج و افتخار استان ایلام است اولین گردانی است که در استان تشکیل شد و بچه‌های دهلران و آبدانان و دره شهر اولین‌هایی بودند که به آن پیوستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: دهلران با ۲۲۰ کیلومتر مرز مورد طمع ضدانقلاب و جریانات برانداز بوده و هست. ولی شما با بصیرت انقلابی خود آنان را ناامید و مأیوس کرده‌اید و بنده تمام‌قد از شما سپاسگزارم که همچنان پای نظام و انقلاب و شهیدان ایستاده‌اید. بسیجیان فعلی از همان نسل دفاع مقدس هستند که به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و مجاهدان راه حق هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان و مزدوران وابسته و خودفروخته در دهلران جولان دهند.

وی بیان داشت: جنگ امروز جنگ ترکیبی است و دارای ابعاد پیچیده جنگ شناختی، سایبری و نظامی است. جنگ شناختی بر تغییر تفکر مردم متمرکز می‌شود. در جریان اغتشاشات سال گذشته دشمن تمام توان خود را بکار گرفته بود که نظام را ساقط کند. ردپای سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها به‌خوبی مشهود بود آنها می‌گفتند سال ۱۴۰۱ براندازی شکل می‌گیرد و جنگ ترکیبی را منطقه‌ای کردند، در کردستان در سیستان و بلوچستان، و کلیت کشور را در گیر یک جنگ ترکیبی کردند.

شاکرمی در ادامه گفت: امروز انقلاب سربلند و عزتمند است. آلبانی نشین‌های مسخ شده که گله‌ای زندگی می‌کردند و ماهیتی ندارند شکست خوردند.

وی تصریح کرد: ضدانقلاب برای بدنام‌کردن نظام و بسیج به افراد فرومایه و حقیر متوسل می‌شود و به اماکن مذهبی هتک حرمت می‌کنند و آن را به بسیج نسبت می‌دهند. بسیج همواره در کنار مردم است اگر سیل است اگر زلزله است بسیج در میان صحنه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار