خبرهای داغ:
سردار فرجیان زاده:

ایران به برکت مکتب و نورانیت شهدا قوی و مقتدر است/مغناطیس وجودی شهدا اثر گذار و متحول کننده است

همدان-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عزت، استقلال و سربلندی کشور را مرهون خون مطهر شهدا دانست و گفت: اگر امروز ایرانی قوی و مقتدر و قدرتمند داریم به برکت مکتب و نورانیت و مغناطیس شهدا است.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۸۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

ایران  به برکت، مکتب و نورانیت و مغناطیسی شهدا قوی و مقتدر  است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید فرجیان زاده در یادواره ۵۵۵ شهید گردان مسلم بن عقیل ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران شهید ملایر اظهار کرد: ملایر شهر شهیدان و شهدای خط شکن و رزمندگان دلاوری، چون شهیدان تاجوک، شهید احدی، شهید طالبی و شهید بین المللی شهید حیدری و دیگر شهدای والا مقام است که شجاعانه جنگیدند و از موانع سخت دفاع مقدس عبور کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما ثبات قدم در مسیر شهدا است، افزود: شهدا قهرمانان کشور و ستارگان درخشان ملت هستند که راه را برای ما روشن می‌کنند و نه تنها برای دوستان بلکه برای منطقه و جهان چراغ هدایت هستند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نور شهدا نه در یک مقطع جغرافیایی بلکه در طول تاریخ در ادامه مسیر شهدای کربلا و انبیاء هدایتگر است، افزود: ما تا ابد مدیون شهدا هستیم و هرگز نباید راه آن‌ها را فراموش کنیم، مغناطیس وجودی شهدا اثر گذار و متحول کننده است.

وی با بیان اینکه توفیق حضور در یادواره‌های شهدا نصیب کسانی می‌شود که از سوی شهدا دعوت شده‌اند، گفت: مزار شهدا برای ما دار الشفا و برکت است و چه بسیار کسانی که با توسل به شهدا از آنها شفا گرفته و معجزات شهدا را در زندگی خود دیده‌اند.

سردار فرجیان زاده عزت، استقلال و سربلندی کشور را مرهون خون مطهر شهدا دانست و تصریح کرد: اگر امروز ایرانی قوی و مقتدر و قدرتمند داریم به برکت، مکتب و نورانیت و مغناطیس شهدا است.

وی با اشاره به اینکه بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی موفقیت‌های زیادی را داشته‌ایم، افزود: امروز در تولید علم در علوم مختلف فیزیک، ریاضی، نانو، سلول‌های بنیادین و... در دنیا و منطقه حرف برای گفتن داریم در منطقه از نظر رشد علمی و علم رتبه اول را داریم و این به خاطر این است که شهدا به جوانان ما آموختند که می‌توانند مرز‌های جهانی علم و دانش را تصاحب کرده و بدانید جوانانی که در مکتب شهدا حرکت کردند امروز در علم و فناوری حرف اول را در دنیا می‌زنند.

*امروز دنیا به قدرت و عظمت ایران پی برده است

وی به موفقیت جوانان ایرانی در صنایع دفاعی و ساخت موشک اشاره کرد و گفت: امروز در ساخت موشک هایپر سونیک و نقطه زن و دوربرد بهترین مقام را داریم و به برکت خون شهدا و جوانانی که از شهدا درس گرفتند امروز دنیا به قدرت و عظمت ایران پی برده است.

سردار فرجیان زاده با اشاره به اینکه در دنیا امروز برای خرید صنایع دفاعی ما صف کشیده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که ما در اول جنگ در هشت سال دفاع مقدس حتی سیم خاردار را هم نمی‌توانستیم تولید کنیم، اما امروز به برکت خون شهدا به اینجا رسیده‌ایم که قدرت‌های دنیا را متحیر کرده‌ایم.

وی داشتن دیپلماسی عزتمندانه، نه دیپلماسی التماسی را از برکت خون شهدا برشمرد و افزود: با دیپلماسی میدان امروز کشور‌های دنیا و منطقه برای برقراری روابط خارجی، اقتصادی و سیاسی با کشور ما صف کشیده‌اند و حتی قدرت‌های بزگ در پی این هستند تا از تجربه هشت سال دفاع مقدس ما الگو برداری کرده و درس بگیرند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب با گریزی به اغتشاشات سال گذشته و حمایت غرب و اروپایی‌های که به دنبال براندازی نظام بودند گفت: در این اغتشاشات ۲۰۰ شبکه تلوزیونی، یکصد موج رادیویی و ۲۰ سرویس اطلاعاتی سران کشور‌های اروپایی جمع شده بودند تا کشور ما را از پای درآورند در حالی که این احمق‌ها و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کردند نمی‌دانستند که این انقلاب به برکت خون بیش از ۲۰۰ هزا شهید شکل گرفته و این نظام نظامی نیست که به این باد‌ها بلرزد ومانند کوه استوار ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا نه تنها در کشور و مردم ما تاثیرگذار هستند بلکه در منطقه و جهان نیز تاثیرگذار هستند، گفت: جبهه مقاومت از مکتب شهدای این انقلاب الگو گرفته است.

*امروز مکتب مقاومت حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تحول بزرگی در منطقه ایجاد کرد، گفت: امروز مکتب مقاومت حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند.

وی به موفقیت‌های فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز رژیم صهیونیستی که روزی خودش را قدرت می‌دید از جبهه مقاومت و فلسطینی‌ها به شدت هراس دارد و اختلافات درونی این رژیم گواه نابودی و فروپاشی این رژیم از درون است.

سردار فرجیان زاده با اشاره به اینکه مکتب شهدا و انقلاب نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در قلب اروپا و آمریکای لاتین گسترده شده و هر روز شاهد رشد گسترده دین اسلام در اروپا هستیم، خاطرنشان کرد: در آمریکای لاتین نام و تصاویر امام و رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منازل تعداد زیادی از مردم نصب است و این قدرت و عظمت به خاطر خون شهدا و استقامت مردم ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار