خبرهای داغ:
گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) :

دیدار صمیمانه با خانواده معزز شهید عباس صادقی

به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا برنامه دیدار صمیمانه با خانواده شهید عباس صادقی یکی از رزمندگان دلاور لشکر14امام حسین(علیه السلام) اصفهان با حضور فرماندهان، نیروهای گردان و مسئول فرهنگی گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام)، در منزل این خانواده محترم شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۶۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا برنامه دیدار صمیمانه با خانواده شهید عباس صادقی یکی از رزمندگان دلاور لشکر14امام حسین(علیه السلام) اصفهان با حضور فرماندهان، نیروهای گردان و مسئول فرهنگی گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام)، در منزل این خانواده محترم شهید انجام شد.

فرمانده گردان103امام حسین(علیه السلام) ضمن عرض ادب و احترام افزود: شهدا مطابق آیه ی شریف  قرآن کریم هستند که خداوند در موردشان فرمود: (وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ)، هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند، ان شاءالله همین شهدا دستگیرما در این دنیا ودر آخرت باشند.

در این دیدار۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام)  گردان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نزدیک با خانواده این شهید عزیز دیدار وگفتگو کردند.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام)  در این دیدار ها مقام و منزلت خانواده معظم شهدا را بسیار بالا و رفیع دانست و با اشاره به از خودگذشتگی این عزیزان تصریح کرد:خانواده معظم شهدا با خدا معامله نمودند و اجر و پاداش آنها نیز با خداوند متعال است.

وی همچنین با بیان روایاتی از جایگاه عظیم شهدا گفت:شهدای عزیز دارای مقام شفاعت هستند و امیدواریم ما نیز مورد شفاعت این عزیزان در روز حشر قرار بگیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار