خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه "حج"،  را یک نماد مهم وحدت و انسجام مسلمانان دانست و گفت: حج، سیاره‌ای در کانون منظومه عبودیت و بندگی است، ان‌شاءالله کارنامه انسان‌ها در پایان مناسک حج به سفیدی لباس احرام باشد.  
کد خبر: ۹۵۲۲۹۶۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

آیت الله مصطفی علما نماینده  ولی فقیه در کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در روز عرفه، "حج"،  را یک نماد مهم وحدت و انسجام مسلمانان دانست و اظهار کرد: حج، سیاره‌ای در کانون منظومه عبودیت و بندگی است، ان‌شاءالله کارنامه انسان‌ها در پایان مناسک حج به سفیدی لباس احرام باشد.  

 نماینده  ولی فقیه در کرمانشاه  روز عرفه را یکی دیگر از فرصت‌های طلایی خودشناسی و خداشناسی برشمرد و تصریح کرد: مؤمنین نهایت بهره معنوی را از این روز ببرند.

غسل، زیارت حضرت سید الشّهدا(ع)،  خواندن دعا‌های عرفه  از اعمال این روز است

آیت الله علما در بیان اعمال و فضایل روز عرفه، اضافه کرد: غسل، زیارت حضرت سید الشّهدا (ع)،  پس از نماز عصر، پیش از آنکه مشغول خواندن دعا‌های عرفه شود،  از اعمال این روز است.  

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل، روز عرفه را روز شهادت سفیر عشق برشمرد و گفت: ایشان جایگاه ویژه نزد خداوند متعال دارد.

 آیت الله علما اظهار داشت: اجتماعات مردم در مکان‌های مختلف در جریان خواندن دعای عرفه، قابی ماندگار از عبودیت را به تصویر می‌کشند.

ت/۲۶۲۳

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار