خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه اقدامات خارج از مدار فرهنگ ابطر می‌ماند، گفت: رمز مانگاری کار‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف عبور از دالان فرهنگ است.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۴۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

حوزه

سردار مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزازی بسیج، "فرهنگ" را پایه و اساس همه حوزه‌ها بر شمرد و اظهار کرد: فرهنگ شروع هر حرکتی است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه اقدامات خارج از مدار فرهنگ ابتر می‌ماند، تصریح کرد: رمز مانگاری کار‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف عبور از دالان فرهنگ است.

سردار مقواساز ادامه داد: به طور مثال در ساخت خانه و انتخاب مسکن باید نگاه فرهنگی وجود داشته باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین "فرهنگ" را زیربنایی تحقق تمدن نوین اسلامی برشمرد و اضافه کرد: جامعه اسلامی هم در این بستر ایجاد می‌شود.

سردار مقواساز با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در بحث صرفه‌جویی انرژی هم بسیار تأثیرگذار است، گفت: این موضوع مورد تأکید رهبر انقلاب است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مقوله فرهنگ را باید بیش از گذشته در لایه‌ها و اقشار بسیج جدی بگیریم، تصریح کرد: این نگاه یاعث ماندگاری کار‌ها شده و بسیار تأثیرگذار است و بر رقتار‌ها اثر مثبت دارد.

سردار مقوا ساز فرهنگ را از ابزارهای مهم تمدن‌سازی دانست و اضافه کرد: هر موقع مقوله فرهنگ جدی گرفته شد، کار‌ها رنگ ماندگار به خود گرفت.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در تشریح اهداف نشست تخصصی مدیران و ارکان فرهنگی و هنری سپاه‌های استانی واقشار بسیج، با بیان اینکه حوزه فرهنگ را مانند تسبیح در اقشار بسیج ترسیم می‌کنیم، تصریح کرد: نقش هنر را از اول تا پایان بیان خواهیم کرد، تا حد و مرز هر کسی در حوزه فرهنگ و هنر مشخص شودـ

سردار مقواساز جبهه‌سازی، شبکه‌سازی و جهاد تبیین را از مقوله‌های مهم در این راستا برشمرد و بر اهمیت تشکیل گروه‌های نقش آفرینی با حضور نوجوانان و جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: با اجرای برنانه‌های تحولی و کنار گذاشتن کار‌های تکراری مخاطبین جدید را جذب کرده تا بتوانیم تأثیرگذار باشیم.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار