خبرهای داغ:
نشست تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی هنری سپاه‌های استانی و اقشار بسیج امروز صبح در سازمان بسیج مستضعفین سالن ۵ آذر آغاز شد
کد خبر: ۹۵۲۲۴۸۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

واکاوی ابعاد سنگر مقابله با جنگ ترکیبی/ بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی کشور را بشناسید

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر انقلاب بر نصرت دین خدا برای کسب پیروزی‌های متعدد تأکید دارند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی هنری سپاه‌های استانی و اقشار بسیج امروز صبح در سازمان بسیج مستضعفین سالن ۵ آذر آغاز شد.

 

مدیران فرهنگی هنری و نمایندگان سپاه های استانی در این مراسم حضور دارند.

 

سردار مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم، اظهار کرد: تعاملات خوبی با شورای فرهنگی عمومی کشور وجود دارد، دنبال این هستیم که نسبت معاونت فرهنگی بسیج در این راستا مشخص شود.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در تشریح جایگاه بسیج، افزود: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی کشور است.

 

سردار مقواساز ادامه داد: پنج کارگاه به شکل مجازی در کشور شکل گرفته است و معاونین فرهنگی سپاه استانی در حوزه مراکز آفرینش‌ها، جبهه‌سازی و غیره این کارگروه‌ها فعالیت دارند.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی هم در این نشست محورهای مورد نظر خود را پیگیری و بررسی خواهند کرد.

 

سردار مقواساز حوزه فرهنگ را محور اصلی جنگ ترکیبی دشمن دانست و اظهار کرد: رهبر انقلاب بر نصرت دین خدا برای کسب پیروزی‌های متعدد تأکید دارند.

 

سردارر مقواساز تنها راه مقابله با این جنگ تمام عیار را رزمندگی و تلاش جبهه‌ای در این میدان برشمرد و افزود: جنگ در عرصه فرهنگ را باید فهم کنیم و این حقیقت را دریابیم که در میدان جنگ هوشمند قرار داریم و دشمن نفس آخرش را در جنگ ترکیبی و نرم می‌کشد و باید در این میدان تحول در ساختارها انجام شود.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید نفس دشمن را در منطقه در میدان‌های مختلف نبرد بگیریم، اقشار بسیج را رزمندگان این سنگر مقابله با دشمن دانست و گفت: لایه‌های بسیج را حدود ۲۵٠ هزار بسیحی تشکیل دادند.

 

سردار مقواساز قوی شدن را تنها راه شکست دشمن در جنگ ترکیبی برشمرد و تصریح کرد: باید با تدبیر و نقشه راه مشخص در این میدان دشمن را زمین‌گیر کنیم.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین توانمندسازی، تربیت و آموزش را از ابعاد نقشه راه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دانست و اظهار کرد: باید در این میدان جبهه‌ای عمل کنیم.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار