آیت اللّه العظمی نوری همدانی در پیامی به نهمین اجلاس سراسری مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کردند:یکی از نکات مهم که در آموزه‌های دینی ما به آن تأکید شده است موضوع شناخت زمان است.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۳۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، آیت اللّه العظمی نوری همدانی اظهار داشت: عالمان و دانشمندان و نخبگان، مخاطب نخست این موضوع هستند که با شناخت دقیق زمان خود حوادث و جریانات را رصد کنند و با دقت نظر و تبیین عالمانه و واقع بینانه جامعه را هوشیار نمایند.

ایشان خاطر نشان کردند: ادوار زندگی انسان‌ها نشان می‌دهد نقشه‌ها در حال تغییر هستند و هرروز صفحه تازه‌ای گشوده می‌شود، در تحولات منطقه ما و جریانات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور نیز این مسئله دیده می‌شود.

ایشان تصحیح کردند: باید دقت نمود، از زمان استقرار نظام اسلامی تلاش دشمن برای تضعیف توانمندی و استقلال‌طلبی ایران بیشتر شد و برای بازگرداندنِ استکبار و استضعاف هر روز با نقشه‌ای جدید وارد میدان می‌شوند.

 در ادامه این پیام آمده است: در مواردی حمله نظامی و اکثر موارد از جنبه فرهنگی و گاهی هم اقتصادی، نکته دارای اهمیت این است که باید هدف دشمن را شناخت و برای مقابله با آن راه حل یافت.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار