نشست جامعه مبلغین به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی و با سخنرانی منصور نکویی نیا و تمجید حجت الاسلام والمسلمین بی آزار تهرانی از پویایی در برگزاری جلسات جامعه مبلغین، در حرم آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الکاظم علیهماالسلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۸۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

 

به گزارش روابط عمومی جامعه مبلغین، نشست جامعه مبلغین به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، و با حضور جمع کثیری از خطبا و مبلغان مذهبی در حرم مطهر حضرت صالح بن موسی الکاظم علیهماالسلام برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در این نشست با اشاره به مناسبت های مهم ماه ذی الحجه، گفت: انشاءالله مبلغان مذهبی از ظرفیت این مناسبت ها در ترویج فرهنگ دینی استفاده کنند. مردم تشنه اطلاع از معارف اهل بیت علیهم هستند.

 

رئیس جامعه مبلغین در ادامه با اشاره به وعده حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نسبت به مبلغان و خطبا در ماه رمضان، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اعلام کرد،  انشاءالله به این وعده خود جامه عمل می پوشاند و بیش از این، انجام این وعده، به طول نخواهد انجامید.

 

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در ادامه به تلاش دولت آیت الله رییسی در حوزه دارو، اشاره کرد و گفت: دولت آیت الله رئیسی، تلاش های خوبی در حوزه های مختلف، از جمله دارو و سعی. ملزومات پزشکی و درمانی، داشته است. انشاءالله این تلاش ها موجب تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

 

رئیس جامعه مبلغین در ادامه به استمرار جلسات جامعه مبلغین در مناسبات های مختلف، اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین، روشنگری درباره موضوع حجاب، تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف و تقویت موضوع ولایت مداری و تبعیت از مقام معظم رهبری، جزو اولویت‌ و محورهای مهم جلسات جامعه مبلغین است.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی بی آزار تهرانی در ادامه با اشاره به پویایی جلسات جامعه مبلغین به ریاست حجت الاسلام والمسلمین استاد آقای ادیب یزدی، اظهار کرد: همانطور که امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند: «باید جلسات روحانیون و طلاب ولو به اندازه خوردن یک استکان چای، برگزار شود.» بنابراین کار خوبی است جلسات جامعه مبلغین مرتبا برگزارمی شود.

 

تولیت حرم حضرت صالح بن موسی الکاظم علیهماالسلام در ادامه به تشریح ماجرای ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، گفت: کل زندگی این دو معصومه سلام الله علیهما، خدا بود. نتیجه چنین زندگی تربیت فرزندانی می شود که اسوه های نورانی هدایت هستند.

 

منصور نکویی نیا نیز در نشست جامعه مبلغین با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم و‌ حل مشکلات اقتصادی، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در همین راستا با داشتن بیش از یازده هزار نیرو در مسیر حرکت دولت مردمی به مردم خدمت می کند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین افزود: خیلی خوشحال هستم که در جمع کثیری از آقایان علما و روحانیون و خطبا حاضر شدم و آماده بهره مندی از تجربیات روحانیون در حوزه های مختلف هستیم. از حجت الاسلام والمسلمین استاد ادیب یزدی نیز برای برگزاری جلسه جامعه مبلغین، کمال تشکر را دارم.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رضوی نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه اگر ما با زبان روز و به درستی، سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام و شیوه و نتیجه ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها را برای مردم بیان می کردیم، آنگاه شاهد این نبودیم این همه مشکلات در موزه ازدواج و خانواده در کشور نبودیم، اظهار کرد: آقایان علما و خطبا و مبلغان باید در خدمت ترویج سبک زندگی دینی و اهل بیت علیهم السلام باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار