خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان البرز:

با همت جوانان، دولت به سمت قله‌های افتخار حرکت می‌کند

مصطفی غفوری در نشست هم‌ اندیشی با جمعی از بسیجیان مطالبه گر، گفت؛ با همت جوانان، دولت به سمت قله‌های افتخار حرکت می‌کند
کد خبر: ۹۵۲۲۳۵۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

 

قزوین، به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هم‌ اندیشی فرماندار شهرستان البرز با جمعی از بانوان و بردران بسیجی مطالبه گر با مصطفی غفوری فرد فرماندار، ملکی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و فلاح امینی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه بسیجیان جوان و دغدغه مند، در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حوزه ی زن و خانواده به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در سطح شهر الوند پرداختند .

در ادامه فرماندار البرز گفت: حرکتی که دولت آغاز کرده است، با توجه بر عملکرد و کم کاری های گذشته، مسیری بسیار دشوار است؛ اما با همتی که جوانان انقلابی به خرج داده‌اند، قطعاً دولت به سمت قله‌های افتخار حرکت می‌کند.

مصطفی غفوری فرماندار البرز در نشست صمیمی با جوانان این شهرستان اظهار داشت: حضور جوانان در امور اجرایی کشور، الگویی است که دولت در پیش گرفته و این موضوعی است که بسیار حائز اهمیت و قابل افتخار است که باید همه ما در این مسیر حرکت و موانع آن را برطرف کنیم.

وی افزود: حرکتی که دولت آغاز کرده است، با توجه بر عملکرد و کم کاری های گذشته، مسیری بسیار دشوار است؛ اما قطعاً با همت جوانان انقلابی، دولت به سمت قله‌های افتخار حرکت می‌کند. 

غفوری اضافه کرد: امیدآفرینی که رهبری به آن تأکید دارند، موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیتی است که باید برای تحقق آن در همه ابعاد برنامه ریزی شود؛ قطعاً اقداماتی که توسط دولت به ویژه در راستای روابط خارجی صورت گرفته که ارزش پاسپورت ایرانی یکی از ثمرات آن محسوب می‌شود، یا اصلاحات اقتصادی که بعد از چندین سال از مصوب شدن قوانین و بعد از گذشت چند دولت اجرایی شده است؛ نوید بخش آینده‌ای با ثبات برای کشور عزیزمان می‌باشد؛ لذا برای تبیین این موضوعات باید کارهای بنیادین، با حضور جوانان صورت گیرد.

مصطفی غفوری در خصوص ارتباط دولت با مردم گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد که یکی از اهداف اصلی دشمن، متوقف کردن حرکت دولت در مسیر خود بود که مردم انقلابی خود مانع تحقق اهداف خبیثانه دشمنان شدند و دولت نیز با تدابیر مناسب بدون وقفه و نقص به حرکت خود ادامه دهد.

وی افزود: دیدگاه ما حضور در میان مردم است و سعی کرده ایم که در همه ابعاد در میان مردم باشیم چرا که خود را برآمده از مردم می‌دانیم و برای همین مردم باید در تلاش باشیم؛ الگوی ما در این موضوع شخص رئیس جمهور محترم است.

فرماندار البرز در خصوص موضوعات مطرح شده توسط جوانان تأکید کرد: فرمانداری باید در هیئت‌های اندیشه ورز کار کند و جوانان باید نقش پر رنگی در آن داشته باشند؛ همچنین مجموعه فرمانداری، آماده بررسی همه مصادیق مطرح شده به صورت موضوعی می‌باشد و از این موارد نیز جهت شفاف سازی استقبال می‌کنیم.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور جوانان منتخب از برخی از حوزه های بسیج شهرستان البرز در گام اول برگزار گردید و در آینده به صورت شهر به شهر برای حل بهتر مسائل ادامه دار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار