خبرهای داغ:
همزمان با آغاز گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای گرانقدر ۷ تیر ؛ میز خدمت توسط مسئولان قضایی شهرستان بهبهان در محل نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۲۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان با همراهی مسئولان قضائی ، در محل امام زاده حیدر علیه السلام حاضر و با مردم شریف بهبهان دیدار و نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات آنان گفت و گو کرده است .

 

در این دیدار مردم مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را با مسئولان قضایی مطرح و در خصوص درخواست‌های مردم مشاوره حقوقی صورت پذیرفت و نسبت به برخی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان دستورات قضایی لازم صادر شد. و در این خصوص دفتر خدمات الکترونیک قضایی در محل برپایی میز خدمت حاضر و به ارائه خدمات به صورت رایگان به مردم عزیز پرداخته اند .

 

جناب دکتر قاسمی نژاد دادستان محترم شهرستان بهبهان ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه افزود ؛ پاسخگویی به مردم ،رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان ،دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم به مسئولان قضایی و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی میباشد .

وی افزود: هفته قوه قضائیه را فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه قضا به مردم و همچنین بازخوانی میزان تحقق و موانع و مشکلات اجرای وظایف محوله به این قوه دانسته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها