به گفته‌ی رئیس سازمان بسیج رسانه گیلانراویان پیشرفت یکی از بارزترین مصادیق فعالیت رسانه‌ای امیدآفرین برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی در مقابل یاس آفرینی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۹۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، با وجود برنامه دشمنان جمهوری اسلامی در خصوص جنگ ترکیبی، شناختی، رسانه‌ای و ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت و القا کاذب ناکارآمدی مسؤولین نظام، سازمان بسیج رسانه در طرح «راویان پیشرفت» با حضور اصحاب رسانه و اهالی قلم درصدد بیان دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف ازجمله صنعت و کارخانجات ایران و گیلان برآمدند تا با بیان پیشرفت ها، توطئه‌های پوشالی دشمنانِ تا بنِ دندان مسلح به سلاح نرم و رسانه را با «ایمان» و «امید» نقش بر آب کنند از این رو، سازمان بسیج رسانه استان گیلان با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گیلان با حضور در شهرک سپید رود، اردوهای «راویان پیشرفت بسیج رسانه گیلان» را آغاز کردند. 

راویان پیشرفت زمینه حرکت‌های امیدآفرین
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در حاشیه آیین افتتاحیه اردوهای «راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه گیلان» در گفتگو با خبرنگاران از اهمیت بیان دستاوردهای نظام در بین افکار عمومی سخن گفت و معتقد بود که معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام در بستر رسانه برنامه‌های دشمن در ترویج یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت را از بین می‌برد. 

مهدی پارسا اردوی «راویان پیشرفت» که ویژه اصحاب رسانه گیلان است را از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه دانست و معتقد بود «راویان پیشرفت یکی از بارزترین مصادیق فعالیت رسانه‌ای امیدآفرین برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های داخلی در مقابل یاس آفرینی دشمن است». 

او می‌گوید «باید در عصر جهاد تبیین تلاش کرد تا افکار عمومی با پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام آشنا شوند که این مهم با حضور، تلاش و قلم همکاران رسانه‌ای به عنوان افسران جنگ نرم تحقق پیدا می‌کند».

پارسا اردوهای راهیان پیشرفت که رسانه به آن «راویان پیشرفت» می‌گوید را یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بسیج رسانه معرفی کرد که در کنار جهاد تبیین جهاد «امید آفرینی» را هم در دستور کار قرار داده است. 

حمایت از تولید ملی با فعالیت رسانه‌ای اثربخش
مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان گیلان در نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اهداف اردوهای «راویان پیشرفت» سخن گفت و هدف از برگزاری این اردوها را به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد بارقه امید، تقویت حس غرور و افتخار ملی در آحاد جامعه توسط روایتگری رسانه‌ها دانست. 

عباس اسکندری می‌گوید که در کنار اردوهای «راویان پیشرفت»، اردوهای راهیان پیشرفت نیز با مشارکت بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پروش با حضور دانش آموزان و فرهنگیان در قالب بازدید از واحدهای تولیدی برگزار می‌شود. 

او که یکی از رسالت‌های بسیج کارگری و کارخانجات را حمایت از کارگران و کارفرمایان می‌داند معتقد است، «نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای تولید داخل در بین ا آحاد ملت، جریان سازی، همراه با بازتاب رسانه‌ای و روایتگری ظرفیت و توان تولید داخلی، همراه با بیان مشکلات و موانع تولید از نقش‌های اثرگذار بسیج کارگران و کارخانجات و بسیج رسانه در عرصه کار و تولید می‌باشد.» 

به گفته اسکندری اردوهای راویان پیشرفت با تعامل بسیج رسانه و بسیج کارگری و کارخانجات استان در سطح دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود. 

به گزارش فارس آیین افتتاحیه اردوهای «راویان پیشرفت» ویژه اصحاب رسانه استان گیلان با بازدید از دو شرکت سیلندر امید فردا و شرکت تراکتور سازان کاسپین رشت واقع در شهر صنعتی سفید رود رشت با حضور خبرنگاران از سوی سازمان بسیج رسانه استان گیلان با مشارکت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان در قالب بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی موفق صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار