فرمانده سپاه سلمان گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند چراکه با جان خود توانستند از جان و مال و ناموس آنان حفاظت کنند و مردم ایران سربلندی امروز خود را مدیون شهدا می دانند.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۸۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در خانه شهید منصور بستانی از شهدای شهرستان زابل با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: شهدا بنا به مفاهیم قرآن جایگاه و درجه ویژه ای دارند و همانگونه خداوند متعال فرمودند آن ها شادند و در نزد خداوند روزی می خورند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم ایران دارند چراکه با جان خود توانستند از جان و مال و ناموس آنان حفاظت کنند و مردم ایران سربلندی امروز خود را مدیون شهدا می دانند.

سردار شفائی افزود: شما خانواده شهدا هم با ایثار و صبر خودتان حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران دارید و مردم ما قدردان شما خواهند بود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های آنان هستند و همه ما باور داریم که شما سهم ویژه ای در تمامی برکات و موفقیت های انقلاب دارید.

ارسال نظرات