مرتضی همتی شهردار جدید باقرشهر به منظور رفع مشکلات شهر و ایجاد رفاه برای شهروندان، به صورت جهادی اقدام به بازدید ، نظارت، کنترل و بررسی پروژه ها و برنامه های مختلف شهری و رفع معضلات و کاستی های شهر کرده و امید و اعتماد را در شهر بوجود آورده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۸۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

مرتضی همتی  در بازدید شبانه از واحد کنترل و نظارت بر رفع تخلفات شهری که مدت دو ساعت به طول انجامید با نیروهای کنترل و نظارت به گفتگو پرداخت و بر ضرورت نظارت دقیق شهرداری بر ساخت و سازهای غیر مجاز، تاکید کرد و این موضوع را لازمه توسعه شهر دانست.

 وی افزود: اولین نکته ای که در حوزه کنترل و نظارت باید به آن توجه شود نظم و انظباط اداری است زیرا    توجه نکردن به این موارد موجب عدم توفیق در برنامه ها می شود.

وی ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت حقوق و دستمزد و وضعیت ظاهری نیروهای واحد کنترل و نظارت که از مطالبات به حق نیروهای این واحد است، اظهار داشت: تلاش نیروهای واحد کنترل و نظارت در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باعث توسعه و پیشرفت باقرشهر و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان می گردد.

همتی در پایان تاکید کرد: در این مدت سعی شده است تا در راستای اعمال قانون و طی مراحل اداری با اقدامات سودجویان برخورد قاطع و قانونی گردد، بنابراین نظارت و عملکرد دقیق تر واحد کنترل و نظارت در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز  باعث خواهد شد تا افراد سود جو نتوانند در شهر جولان دهند و تنها با نظارت مستقیم بر ساخت و ساز شهری می توان از رشد قارچ گونه ساخت وساز های غیرمجاز جلوگیری کرد.

 

  گشت شبانه  در سطح شهر

 

مرتضی همتی همچنین به همراه جمعی از مدیران مجموعه شهرداری از سطح شهر باقرشهر  بازدید و با تعدادی از شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات شهری گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، شهردار باقرشهر   گفت: سد معبر شبانه یکی از معضلات معابر باقرشهر است که موجب مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان شده است. اشغال پیاده رو و خیابان که محل گذر عابران پیاده و خودرو است توسط هر صنف و برای انجام هر کاری، بی احترامی به حقوق شهروندی است.

وی در ادامه متذکر شد: بسیاری از این بازدیدها به در خواست شهروندان صورت می گیرد و شهروندان انتظار حل این مشکلات را از سوی شهرداری دارند.

هدف از این بازدیدهای میدانی بررسی موضوعات و مشکلات شهری در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، عمرانی و شهرسازی است.

 

بازدید شبانه   از وضعیت خیابان انرژی

  مرتضی همتی شهردار باقرشهر در ادامه بازدید از پروژه های عمرانی، از وضعیت خیابان انرژی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و تنگناهای موجود در اجرای این پروژه شهری قرار گرفت. 

 

  رفع مشکلات مراکز ورزشی  

 

  مرتضی همتی  ، از آخرین وضعیت مراکز ورزشی شهر نیز بازدید و بر توجه و اولویت بخشیدن به رفع نواقص عمرانی و خدماتی این مراکز تاکید و در ارتباط با رفع مشکلات ناشی از کمبود امکانات در این مراکز دستوراتی را صادر کرد.

همتی از بدو ورود به ساختمان شهرداری باقرشهر؛ تاکنون برای چندمین بار از مجموعه های ورزشی شهر بازدید می کند.

 

پیگیری پروژه های عمرانی نیمه تمام

 

 همتی   از مراحل اجرای پروژه های عمرانی    باقرشهر بازدید    و بر ضرورت انجام دقیق طرح ها و ارائه خدمات مطلوب عمرانی به شهروندان تاکید کرد.  

 پیگیری  مطالبات شهروندان  

 

مرتضی همتی شهردار باقرشهر با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی، شناسایی دقیق مسائل و ایجاد تسهیل و تسریع در رفع مشکلات، از نقاط و محدوده‌های مورد درخواست شهروندان بازدید میدانی بعمل آورد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار